WHEM Samantha, Amersfoort

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb Samantha afgelopen weekend bezocht in Leiden, à 200 voor 45 min. met pzc. Best leuke Cubaanse dame uit Madrid, de date was niet verkeerd.

Haar profiel is nu offline zie ik, ze zou idd nog maar twee dagen blijven en dan na een week weer terugkomen voor ongeveer een maand lang.

Ze ontving in een appartement waar ik eerder een Cubaanse had ontmoet die niet haar eigen foto's gebruikte. Je mocht nu ook weer niet praten want dan werden de buren gealarmeerd en het was er pikdonker. Daarom duurde het een tijdje om uit te vinden of Samantha wel het meisje van de foto's was. Aan de tattoo te zien wel, maar de foto's zijn van een tijdje terug (plus een maatje terug) en gemaakt op een perfecte dag. Ze ziet er nog steeds best leuk uit, heeft maatje grotere naturel borsten en een echt lekkere kont. Niet te breed, wel heel ferm en gespierd. Top om vast te pakken.

Hoewel een leuk praatje dus niet lukte (vind ik altijd een belangrijk deel van de ontmoeting) was de date qua actie eigenlijk gewoon prima. Ik mocht uitgebreid beffen, haar borsten zoenen, ze deed pzc (ok maar niet top) en sex in alle gewenste posities. Bovenop zitten en diep gaan wilde ze niet, maar dat doen meer vrouwen niet. Prone bone vond ze wel spannend. Op een bepaald moment na een minuut of 20-25 vond ze het wel lang duren en probeerde ze me via "concentración, concentración" naar het hoogtepunt te leiden, maar deed dat niet vervelend. "Come baby, come, finish" vind ik altijd een afknapper dus dit was eigenlijk wel een leuke variant.

Al met al best een goeie date, met lekkere actie. Eigenlijk 50 piek teveel betaald omdat je na afloop niks mocht zeggen en het dus abrupt was afgelopen. Het zij haar gegund, want ze had het jammergenoeg niet druk in deze stad.

Dit verslag is mijn persoonlijke mening natuurlijk, ik ben ook benieuwd naar andere ervaringen.

Terug
Bovenaan Onderaan