Vorige week ben ik weer op bezoek geweest bij Samantha. Als vanouds een feestje !
Samantha ontving mij in zwarte lingerie met kousen, laarzen en daarover een doorschijnende kimono. Ik kon dan ook niet van haar afblijven en al snel stonden we heerlijk met elkaar te tongzoenen

Na de gebruikelijke 'plichtplegingen' ging het tongzoenen volop verder. Tot mijn verrassing (en blijdschap) merkte ik dat Samantha een slipje met open kruis droeg. Ik had geen verdere aansporing nodig en al snel begon ik haar te vingeren. Aan haar zacht gekreun te horen de juiste actie!
Ondertussen maakte Samantha mijn broek los en bevrijdde zij mijn inmiddels keihard geworden pik. Deze begon ze langzaam af te trekken terwijl het tongzoenen en vingeren heerlijk doorging.
Na enige tijd begon Samantha mij heerlijk te pijpen. Dat kan ze als de beste, dus ik moest haar al snel afremmen om niet te snel klaar te komen. Ik begeleidde haar dan ook naar de bank waarop zij met opgetrokken benen ging liggen. Ik begreep de hint en begon haar heerlijk te beffen. Dat wist Samantha zeker te te waarderen !
Vervolgens was er weer tijd en aandacht voor mij, en nam Samantha wederom mijn pik in haar heerlijke mondje. Ik kon heerlijk het tempo aangeven en het duurde dan ook niet lang voordat ik een enorme lading in haar mondje achterliet.
Na deze intense beleving nog even heerlijk met elkaar gekletst om vervolgens met een heerlijk gevoel te vertrekken.