WHEM Samantha, Beverwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week weer heerlijk het weekend in gegaan samen met heerlijke Samantha. Ik bezoek haar geregeld al jaren lang. Ze is en blijft heerlijk ik heb nog nooit behoefte gehad om het ergens anders te zoeken.

Het was alweer ruim 4 weken geleden maar we waren er beide weer vreselijk aan toe. Wat een genot om Samantha te laten genieten, dat laat ze blijken door mij een orgasme te bezorgen dat ze vanuit mijn tenen. Deze vrouw is van een extreem hoog level.

Ben vorige week nog op bezoek geweest bij Samantha. Was weer een feestje !
Even gezellig kletsen, vervolgens heerlijk voorspel op bank en bed, om vervolgens (te snel) klaar te komen in haar mondje ! Kijk nu al weer uit naar onze volgende date:love:

Soms moet je jezelf extra (laten)verwennen. Daarom kort geleden afgesproken met Samantha én een lieve, aantrekkelijke en geile vriendin. Niet op de gebruikelijke locatie, maar een andere locatie, voorzien van onder meer bubbelbad en sauna.
Bij aankomst eerst lekker koffie gedronken met een taartje erbij. Daarna kon het feestje beginnen !
Het bubbelbad was al gevuld en op temperatuur. Al snel begonnen de dames met elkaar, en met mij, heerlijk te tongzoenen. Een voor een zette ik de dames op de rand van het bad, en heb ik ze gebeft en gevingerd totdat ze allebei klaar kwamen. Daarna was het mijn beurt om op de rand van het bad te zitten, en door beide dames gelijktijdig gepijpt te worden.
Om niet te snel klaar te komen, heb ik de dames uitgenodigd om naar het aanwezige grote bed te gaan. De door mij gevraagde lingerie en high heels werden aangetrokken, en we kropen heerlijk tegen elkaar aan. Na wederom een geweldige bef en pijp sessie besloot ik de vriendin heerlijk te neuken. Het duurde niet lang voordat ik klaar kwam.
Na even rustig te zijn bijgekomen, hebben de dames mij heerlijk gemasseerd met olie. Al snel voelde ik weer de behoefte om meer met de dames te doen. Terwijl Samantha boven mijn hoofd zat en ik haar kon beffen, dirigeerde ik het hoofd van de vriendin naar beneden om mij wederom te pijpen. Dat deed zij zeer gewillig en lekker ! Nadat Samantha wederom klaar was gekomen, nam zij het pijpen van haar vriendin over. Uiteindelijk ben ik heerlijk in haar mondje klaar gekomen.
Ter afsluiting zijn we nog even lekker in het bubbelbad gaan zitten en hebben we nog wat geknuffeld.
Met een (meer dan) voldaan gevoel ben ik weer huiswaarts gegaan !

Terug
Bovenaan Onderaan