- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/latina-natural-very-hot.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Deze nacht een bezoekje gebracht aan deze mooie dame, foto's kloppen en zijn recent.
Toen ik een selfie vroeg op WA kreeg ik direct een video toegestuurd, voor de rest vlot kunnen afspreken.
Pijpen was pmc en kon veel beter, toen ze op me kwam zitten had ik echter een heel mooi zicht op haar slanke lichaam en kon ik mezelf niet lang inhouden.
Dus maar een kleine 20 min binnen geweest, je merkt wel dat ze je rap buiten wil maar het was dan ook al laat.
Communicatie ging niet vlot, verstaat niet goed Engels maar is wel een zeer vriendelijk meisje.
Toen ik een selfie vroeg op WA kreeg ik direct een video toegestuurd, voor de rest vlot kunnen afspreken.
Pijpen was pmc en kon veel beter, toen ze op me kwam zitten had ik echter een heel mooi zicht op haar slanke lichaam en kon ik mezelf niet lang inhouden.
Dus maar een kleine 20 min binnen geweest, je merkt wel dat ze je rap buiten wil maar het was dan ook al laat.
Communicatie ging niet vlot, verstaat niet goed Engels maar is wel een zeer vriendelijk meisje.