WHEM Samantha, Rotterdam (vh Amsterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kinky reviews zou ik nooit van uitgaan, bij geen enkele DVP doen. Best veel reviews zijn gekocht door een DVP op kinky dus de kinky reviews van elke DVP is onbetrouwbaar.

pfff nou het is echt onmogelijk een afspraak te krijgen met haar, ofwel ze reageert niet ofwel ze reageert wel maar bevestigd uiteindelijk niet en de volgende keer dat je het probeert moet je weer opnieuw beginnen. ik geef het op
Ach, het kan gekker. Afspraak gemaakt en die is ze niet nagekomen. Voor niets naar Rotterdam gereisd. Nouja, niet helemaal voor niets aangezien ik toch nog een paar dingen moest kopen.

Later appte ze wel terug dat ze bezig was met een klant die extra tijd bij boekte, maar dan had ze het gewoon af kunnen zeggen (ik heb eerder een vermoeden dat ze lag te slapen). Ze zei dat ze het een volgende keer goed zou maken. Dus probeerde ik nog maar een keer om later vandaag een afspraak te krijgen. En je verwacht het al, geen reactie meer maar wel de kinky profiel constant omhoog gooien.

Ik ben er niet boos om ofzo, meer teleurgesteld dat een DVP niet serieus is. Dit is zelfs eigenlijk een eerste keer dat ik dit meegemaakt heb. Voor alles is een eerste keer 🤣

Ze heeft precies het uiterlijk waar ik op val. Ik moet nog zien of ik haar in de toekomst nog een kans geef voordat ik haar als TMM zie.

Qua afspreken en afspraken nakomen is ze 1 ster waard. Eigenlijk jammer van zo'n mooie meid.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan