Samen douchen of gewassen worden door een dame (NL)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GroentjeY

Newbie
4
20/08/25
0
Hoi allemaal. Ik heet Y. en ik ben nieuw op deze forum.

Ik heb al een aantal jaren de hoop gekoesterd om door iemand volledig geschrobd te worden, of in ieder geval samen te douchen als voorpret. Onlangs heb ik een beetje moed opgeraapt, en wilde ik het uitproberen - maar ik heb echter geen idee waar ik zou moeten zoeken, wat de gedragsregels en protocol zijn, etc. Vandaar dat ik hier post, opdat ik hopelijk wat uitleg kan krijgen van mensen met meer ervaring dan ik. Het is een vrij ongebruikelijk verzoek volgens mij, dus ik weet niet eens of het uberhaupt mogelijk is. Maar vragen kan geen kwaad, toch?

Alvast bedankt en prettige zomer allemaal. (Ook al is die inmiddels bijna voorbij)

Dat kan je natuurlijk aan elke dame vragen. Als je duidelijk doorgeeft wat je wensen zijn lijkt me dat geen probleem.
Ah, fijn om te weten dat het niet ongepast is om zoiets te vragen aan de dame (zolang je het respectvol aanpakt, natuurlijk). Ik ben meestal zenuwachtig om per ongeluk grenzen te overschrijden, dus het helpt om te weten dat dit soort vragen wel mogen

Denk dat de dames je verzoek echt wel tegemoet willen komen hoor. Is een makkelijke verzoek dan in te laten smeren met kak haha.
Bij kimnl erotische massage kan je bijvoorbeeld douchen of n bad met de dame. Zitten in Rotterdam en Tilburg.

Je bent er natuurlijk niks mee hier in België of Nederland, maar in Thailand is dat op de meeste plaatsen standaard. Zelfs als je een dame meeneemt naar je hotelkamer, zal ze steeds een douche nemen vooraf en ze verwacht dat ook van jou. Tenzij de douche erg klein is (helaas is dat wel eens het geval in sommige toeristen hotels, maar verrassend genoeg niet in zelfs de meest basic Thaise hotels) kan je samen douchen en zal zij wel het initiatief nemen om je grondig te schrobben.

Ah, fijn om te weten dat het niet ongepast is om zoiets te vragen aan de dame (zolang je het respectvol aanpakt, natuurlijk). Ik ben meestal zenuwachtig om per ongeluk grenzen te overschrijden, dus het helpt om te weten dat dit soort vragen wel mogen

Inderdaad, niet raar of ongepast om te vragen.
Zoals al aangegeven, in Thailand - maar vaak ook Thaise salons (MTT in Den Haag in elk geval) is het vrij vaak standaard.

(Het kan ook dat de dame juist de kamer uitgaat als jij gaat douchen - dit heeft m.i. dit als achtergrond : zo kan er geen verdenking ontstaan dat ze iets steelt uit jouw in de kamer liggende kleding, waar jij (douchend, stoom op het douchehok etc) geen zicht op hebt.)
Anyway - gewoon vragen dus, zeggen dat je graag onder de douche door haar ingezeept en gewassen wil worden .

Bedenk wel : douche-tijd (met of zonder dame) is jouw betaalde tijd .
De klok loopt zodra je de kamer instapt . Langzaam teasend (laten) uitkleden, douchen voor (en na) etc - het is allemaal in jouw tijd.

Terug
Bovenaan Onderaan