Recensie Sami/Samantha, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
796
15/09/24
1.213
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/5277519-samantha
Totale kosten (in euro)
250
Waar te beginnen met deze review. In het kort is Sami echt een geweldige en bloedmooie vrouw om te ontmoeten. Het kost alleen wel wat moeite om haar te kunnen ontmoeten, maar laat je je daardoor niet door ontmoedigen.

De eerste keer dat ik haar had willen ontmoeten ben ik eigenlijk voor niets gegaan. Ik geef daar wel mezelf de schuld voor omdat ik te vroeg de afspraak had gemaakt (twee dagen van te voren) en ik weet dat er gigantisch veel fakers zijn. Dus ik had moeten weten dat ze er geen vertrouwen in had. Dit is dus mijn fout waar ik nu dan van geleerd heb. Ze heeft er wel sorry om gezegd en dat ze het wilde goedmaken. Toen ik vroeg om het de volgende dag opnieuw te proberen kreeg ik geen reactie meer. Paar dagen later probeerde ik weer contact te maken en geen reactie. Nu ik er terug over nadenk is het vrij logisch dat het zo gelopen is. Aldoende leert men.

Een paar dagen geleden nam ik weer contact op. Nieuwe afspraak was snel gemaakt. Dit keer is het wel tot een goede, mooie date gekomen. Ze is een echte ware verschijning. Bloedmooi en ook hartstikke lief. Dat laatste dan voor korte duur maar dat had te maken met de type van de service. Ik had haar namelijk letterlijk gezegd: "A 1 hour domination session. Strapon play and whatever else you have in mind". Let wel op, dit is niet de standaard service en de strapon kost 50 extra. Ik heb letterlijk gekregen waar ik om vroeg. Van begin tot eind is het een volledige BDSM sessie geweest, iets wat ik totaal niet had verwacht. Sami is een vrouw die dus heel goed in de rol van Domina kan stappen. Er was niets mechanisch aan, ze deed het met enorme passie en enthousiasme.

We hebben veel strapon spel gedaan waar Sami echt goed in is. Ze houdt het echt extreem lang vol. Iets wat je niet vaak tegenkomt. Ik ga niet te ver in op wat we allemaal hebben uitgespookt. Iets wat ik wel knap van haar vond is dat ze 3 dingen tegelijk deed. Ze nam me met haar strapon, beet in mijn nippels, en bewoog een dildo in mijn mond tegelijk. Je kan je wel voorstellen dat ze me enorm gebruikt heeft 😍

We hebben vrij weinig gepraat, daar was letterlijk geen tijd voor. Van begin tot eind plezier gemaakt. Dus geen idee hoe goed ze precies is in Engels. Ik weet niet hoe ze is in de "normale" seks maar als ze dat met zo veel passie doet als de sessie die ik heb ervaren dan heb je echt een perfect iemand om plezier mee te hebben.

Ik ben echt blij dat ik Sami heb mogen ontmoeten. Ook al gaat een eerste date regelen wel wat stroef en kan het frustrerend zijn, ze is echt de tijdsinvestering ervoor meer dan waard. Ze heeft me uitgelegd dat ze voorzichtiger is bij nieuwe klanten en dat het daardoor niet altijd zo makkelijk is om een eerste date te krijgen. Dat kan ik wel begrijpen omdat er veel vreemde figuren zijn. Veiligheid gaat echt voor alles, inclusief geld.

Is er herhalingsgevaar? Dat is één ding waar ik een overduidelijke ja op zeg. Ik verwacht dat ik Sami iedere maand een bezoekje ga brengen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan