WHEM Samira Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er geweest. Viel me mee omdat ik vooral een slechte ervaring had verwacht

pluspunten:
- mooie meid,
- pijpt goed (wel met condoom want zonder kost 50 euro extra),
- Vond haar lekker om te neuken
- opzich een vriendelijke dame

minpunten:
- liet me meer dan een half uur wachten (had volgens mij een klant op het tijdstip dat we hadden afgesproken
- kan alleen vanuit 1 bepaalde positie pijpen anders krijgt ze last van dr rug
- haar kont blijft bedekt tijdens doggy terwijl ze wel een lekkere kont heeft. Misschien heeft ze daar littekens ofzo?
- appte met een klant terwijl ik haar van achteren nam
- volgende klant belde al beneden aan terwijl we nog bezig waren
- kwam de volgende klant tegen in de lift
 
Ben er geweest. Viel me mee omdat ik vooral een slechte ervaring had verwacht

pluspunten:
- mooie meid,
- pijpt goed (wel met condoom want zonder kost 50 euro extra),
- Vond haar lekker om te neuken
- opzich een vriendelijke dame

minpunten:
- liet me meer dan een half uur wachten (had volgens mij een klant op het tijdstip dat we hadden afgesproken
- kan alleen vanuit 1 bepaalde positie pijpen anders krijgt ze last van dr rug
- haar kont blijft bedekt tijdens doggy terwijl ze wel een lekkere kont heeft. Misschien heeft ze daar littekens ofzo?
- appte met een klant terwijl ik haar van achteren nam
- volgende klant belde al beneden aan terwijl we nog bezig waren
- kwam de volgende klant tegen in de lift
Ik trof haar blijkbaar in Zoetermeer, maar dan onder de naam Salima. Inderdaad mooi om te zien, indrukwekkende bilpartij en op zich niet onvriendelijk. Maar verder was het allemaal erg verveeld en plichtmatig en andere klanten bleven maar (aan)bellen. Erg irritant. En kont bleef bedekt... toen ze op mij kwam zitten had ik een prachtig uitzicht op haar kont en tussen haar billen zat een merkwaardige deuk. Misschien een oude wond oid waar ze zich voor schaamde.
 
Deze meid werkte vroeger onder Samira bij MaisonMonty. Het is zeker een mooie dame om te zien. Toen had ze inderdaad mooie billen, gevormd. Tijdens seks merkte ze wat en opeens zei ze dat ze naar de wc moest vervolgens haalde zij notabene zelf het condoom weg. Wat merkte ik en wat zag ik toen zij het condoom pakte (dat was natuurlijk toen ze met dr poesje uit ging) ... bloed. Ze camoufleerde het, zodat ik het niet zou zien maar ik zag het dus. Ik had toen opeens geen zin meer in. Blijkbaar heeft deze dame haar billen laten vergroten, vandaar dat haar billen bedekt blijven. Ik durf met zekerheid te zeggen dat foto 6/6 van haar is. De rest, daar heb ik mijn twijfels over en zeker die waar een stukje gezicht van haar te zien is. Dat is zij niet!

Als je er bent, vraag dan of ze helemaal naakt gaat. Doet ze dat niet, dan ga je gewoon de deur uit en houd je je geld bij je.

Ze is wel een nymph hoor. Houdt van seks en als er een spiegel is dan bekijkt ze zich graag hoe ze neukt (heb meegemaakt destijds).
 
Huh was ze ongesteld? Of was het bloed ?van iets anders??
Het was in ieder geval bloed. Niet de mijne in ieder geval. Ze had t door en toen ze t snel zag op de condoom trok ze m uit heel sneaky en zei, ik moet even naar de wc. Toen ze terugkwam wilde ze percee neuken. Ik wilde niet meer en toen begon zij mij af te trekken. Voelde bijna als een aanranding.
 
Huh serieus, ze wou persee neuken? Damm. Bij mij wou ze niet zoenen met tong. Dat vond ik wel jammer
Ja, ze is een nymph wat ik eerder schreef. Ze houdt enorm van seks. Kijk, als ik bloed uit dr poesje zie, dan is bij mij de geilheid met 50 procent achteruit gegaan. Ik had er niet meer zin in begon ze mij af te trekken. Ik wilde niet klaarkomen en vroeg haar om te stoppen en toen zei ze ... nee ik wil dat je klaarkomt, ik wil dat je spuit. Eerlijk gezegd tegen mijn zin gespoten. Ik denk dat ze bang was dat ik beklag zou doen over haar. Als je eenmaal bent klaargekomen en je gaat dan lopen klagen, dan zegt de gastheer/vrouw ook tegen je; tja waarom ben je meteen niet gestopt. Ik denk dat dat de achterliggende gedachte was bij haar. Kan mij niet herinneren of ik met dr had gezoend, ik praat ook over 3 jaar terug.
 
Paar weken geleden afgesproken met haar in Hoofddorp eenmaal voor de deur 5 mij schat

Ze laat je hardcore komen voor niks!!

Wachten wachten en vervolgens lezen en niet antwoordden…

En thankgod voor andere reviews aangezien haar kont nu een baksteen is ga ik zeker niet !
 
Snap echt niet dat mensen nog steeds naar Marokkaanse/Arabische dames gaan. Als je niet wordt opgelicht krijg je wel te maken met dit soort taferelen. Er zijn drie duidelijke no's voor mij:

1 advertenties op sexjobs
2 advertenties van Marokkaanse/Arabische dames
3 advertenties met inconsistente/onduidelijke foto's
 
Snap echt niet dat mensen nog steeds naar Marokkaanse/Arabische dames gaan. Als je niet wordt opgelicht krijg je wel te maken met dit soort taferelen. Er zijn drie duidelijke no's voor mij:

1 advertenties op sexjobs
2 advertenties van Marokkaanse/Arabische dames
3 advertenties met inconsistente/onduidelijke foto's
Omdat als het eenmaal lukt je een mocro meid doggy te neuken …. Vergeet je gelijk alles wat je ervoor heb moeten doen 🍑
 
Ik ben ong. een jaar geleden ook bij Samira (Geile Marokkaanse zoals ze zichzelf nu noemt) geweest.

Dat was toen inderdaad nog op een andere locatie dan nu en ook nog onder een andere naam (zie post #5 van Sanderrr).

Omdat ik niet helemaal helder voor ogen heb van hoe de date ook alweer was, vind ik het ook zonde om nu een 'halve' recensie te schrijven. Wel kan ik me herinneren dat ze (bij mij in ieder geval) wel goed te tijd volmaakt en erg vriendelijk was. Qua lichaam wel een beetje mollig en een tijdstip afspreken liep niet helemaal lekker toen, voor sommige dingen ook een meerprijs (cum on body, pzc).

Ben van plan om haar binnenkort weer eens te bezoeken, want heb wel zin om weer eens een Marokkaanse te nemen, en zal op basis daarvan dan een officiële recensie voor schrijven.

Om optimaal van die volle billen van deze Marokkaanse te genieten en kunnen voelen houd ik doggy en reverse cowgirl alvast in mijn gedachte voor haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan