Recensie Samira, Enschede 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DeepBart

Newbie
1
14/10/25
0
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1959650-samira
Totale kosten (in euro)
250
Na zeer duidelijke communicatie over de app over mijn specifieke wensen, tot een afspraak komen. Ik had heel duidelijk gevraagd of haar deepthroat (zc) ook echt keeldiep is en of ik haar hoofd mocht vasthouden om gagging diep te gaan. Daarnaast wilde ik graag tussendoor gerimmed worden om uiteindelijk in haar mond klaar te komen. Dit werd over over de app met veel enthousiasme bevestigd en voor een uur op €250 afgesproken voor 2 keer klaarkomen.

Bij binnenkomst bleken de foto's uit de advertentie buiten proportioneel positief bewerkt, dat ik haar amper kon herkennen. Het deepthroaten bleef ondanks mijn aanmoedigingen niet meer te gaan worden, dan een blowjob uit de brugklas. Het rimmen probeerde ze te faken door met haar vinger een beetje aan m'n anus te rommelen, terwijl ze zicht met haar gezicht tussen mijn benen verschuilde. En toen ik signalen begon te geven van mijn eerste orgasme, maakte ze het met de hand af en negeerde ze mijn opmerking over dat ze het oraal af zou maken tot het eind.

Kortom, ik had geen zin meer in de tweede keer, waarvoor ik wel betaald had. Toen ik voorstelde om mij €50 terug te geven, zodat we het bij 1 keer konden laten, kon ze ineens geen woord Engels meer.

Mannen, bedenkt je een 2e keer bij deze dame en doe je voordeel met deze recensie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan