Recensie Samira, House of Pleasure, Kinrooi 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelvrind

Wandelaar
51
27/10/21
71
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
120
2 X Gewandeld met Samira, met tussenpauze van een week. Turks/Roemeense dame. staat niet bij de line up van HOP op kinky of redlight. Ze spreekt uitstekend duits, heeft daar ook in meerdere clubs gewerkt. Het Is een mooi dame, heeft enkele tattoos, De eerste keer was de date echt uitzonderlijk goed, ze was toen pas 1 dag bij HOP. Samen douchen, waanzinnig tongzoenen, pzc onder de douche, heerlijke beffen en diep vingeren. veel initiatief. De tweede wandeling was alles bekoeld, geen schim van de eerste keer. Komt denk ik omdat ze per 1 sept. weer weg gaat. beviel haar niet bij HOP zie ze. Zei bij de eerste wandeling dat ze tegen meerprijs ook Grieks deed, maar wilde dit bij de 2e wandeling niet meer. Hoewel ze dus op 1 sep weer weg is schrijf ik toch een recensie omdat ze naar de nieuwe saunaclub Le Grand in Zundert gaat vertrekken. Wellicht kan deze recensie dan daaraan gekoppeld worden.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst met haar kennis gemaakt.
Bij de voorstelronde van de dames kwam zij het beste op me over.
En zoals eerder beschreven een heerlijke 45 minuten gehad, echt een leuke dame.:love:

Omdat ze ook aan mij aangaf dat ze waarschijnlijk naar La Grande wil gaan, had ik met m'n recensie even willen wachten maar bij deze.
Ze gaf me haar nummer zodat we app contact kunnen houden, heb haar ook een link van Sixsens gestuurd
Is voor mij en haar dichterbij 😉
Als ik weet waar ze heen gaat, zal ik zeker weer een recensie schrijven als ik haar daar bezocht heb.
 
Ze heeft me geappt dat nu werkzaam is bij Sixsens en helaas kan ik haar pas vrijdag opzoeken.
Zal daarna wel een recensie schrijven als ik met haar gekamert heb, natuurlijk onder het draadje van Sixsens
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan