WHEM Samira, Leiden vh Rijswijk (‘Mega geile halfbloed’)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of een scammer of een lelijkerd. Als je zo'n mooi kont hebt maak je er wel een foto van. Ook die marokkaans colombiaans achtergrond is gelogen, die combo zie je nooit. Kans is groot dat het een dikke lelijkerd is.
 
Veel mannen hebben toch een guilty pleasure om iets met een Marokkaanse dame te doen. Hier wordt gretig misbruik van gemaakt. Rare combinaties brazilaans/marokkaans en columbiaans/marokkaans. Veelal gaat het om een lichtegetinte dame met of zonder krullen. Kan van alles zijn behalve marok/arabisch.
 
Wie heeft ervaring met deze zogenaamde Marokkaanse halfbloed?

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/mega-geile-marokkaanse-halfbloed_8230462

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/mega-geile-marokaanse-halfbloed_8228697

Ze heeft 2 advertenties, 1tje in Den Haag en andere in Leiden, maar bij beide staat dat ze ontvangt in Leiden vlakbij A4.

Prijzen zijn zwaar redelijk, 200€ voor uurtje inclusief pzc en veel andere mogelijkheden.
Anaal, deepthroat, golden shower of rimmen kost 50€ extra.

En je kan gratis parkeren.
 
Heb een topervaring beleefd met Samira :deze dame weet van wanten! Het duurde door enkele logistieke zaken even voordat ik op de kamer was maar eenmaal daar werd ik allerhartelijkst ontvangen en kon ik ook nog een douche nemen in een ruime, luxe badkamer. Daarna viel mij wat voor een knappe en charmante verschijning Samira is en zeker een genot als je houdt van dames met iets meer vlees op de botten ;). Ze maakte de introductie extra spannend door mij te blinddoeken. Hierna vroeg ze mij om tegen de muur te gaan staan waarna ze heel ondeugend en sensueel mij op allerlei manieren aanraakte om de spanning nog extra op te voeren. Met mijn vingers gleed ik naar haar intiemste zone waarna ik goed merkte hoezeer ze er zelf ook van genoot. Ik gloeide van haar warme adem langs mijn nek en oor...Helaas was er niet zoveel tijd maar nog wel voldoende om haar mooie, ronde welgevormde kont royaal te voorzien van mijn warme liefdes elixer als ware het de 'icing on the cake'. Heren: wees alsjeblieft serieus en laat deze mooie, lieve en spannende dame niet onnodig wachten, zij is namelijk het enige echte sprookje uit duizend-en-één nachten! Eenmaal bij haar geweest is je avond pas compleet!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan