Recensie Samiraa, Utrecht Prive, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
189
09/07/21
190
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://utrechtprive.nl/dames/Samiraa
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen weekend een bezoekje gebracht aan Utrecht privé en tijdens de voorstelronde gekozen voor de Marrokaanse Samiraa.
Het is een slanke dame, naturel, zonder tattoo's, mooie borsten erop, en wat mij zeer fijn beviel tijdens het pijpen was haar tongpiercing, mmmm heerlijk.
Ze heeft me lekker afgezogen en kwam daarna lekker on top... ze was goed nat geworden, en kon het ook niet laten na het neuken haar kutje te verwennen, ook daar heeft ze een piercing zitten... Uiteindelijk heeft ze me klaar gezogen.
Samiraa komt ietwat apart over omdat ze best veel praat, maar dan Duits, Engels, alles beetje door elkaar, ze werkt al enige jaren bij Utrecht privé, had haar wel eens eerder bezocht en vindt haar wel relaxed, ze gaf me nog een heerlijke massage met die lange nagels van haar, gewoon lekker, voelde me op me gemak..
Afgezien van de gastvrouw, want die is soms een tikkie apart haha, voor degene die dit huis ook wel es bezoeken, weten wel wat ik bedoel.
Volgende keer kies ik misschien wel weer voor Samiraa.....
 
Volgens UP is Samiraa 21 lentes en jij zegt in jou omschrijving 30-35 jaar. Dat is wel een verschil.
Beste Neuker, de leeftijden die privehuizen op hun site vermelden klopt vaak helemaal niks van, trouwens op websites als Kinky en Sexjobs evenmin! zo ook deze Samiraa, geloof me, zij is echt geen 21, haar leeftijd ligt echt ergens tussen de 30-35 jaar! Ik zou zeggen breng haar een bezoekje, dan kun je het zelf ontdekken! Have Fun!!
 
Ik ken deze Samiraa ook. Ze werkt al een aantal jaartjes bij UP, toendertijd was ze al 21 jaar en nu nog steeds……ach ja, de dames in de privéhuizen blijven heel lang 21, dat weten we toch wel??
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan