Recensie Sammy Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjengske

Newbie
16
25/01/22
14
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amsterdam/1205665-sammi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Je moet er snel bij zijn, want ze is hier slechts voor 2 weken en gaat dan terug naar huis (Barcelona).
Sammy is een lief Chinees meisje, pakweg 30 jaar, die een paar weken in Nederland is. Stevig gebouwd, flinke borsten. Ze spreekt voornamelijk Spaans en een beetje Engels.
Ze geeft massage (olie uitsmeren, maar wel stevig) en de rest van het pretpakket. Tussendoor wordt flink geteased en daar houd ik van!
Tis alweer een flinke tijd dat ik zo genoten heb in de regio Amsterdam, dus de moeite waard van een bezoekje.
 
Zijn de foto's van Sammy legit?
Ik zag b612 onder haar foto's en dacht meteen aan onze zuider buren waar een hoop word gesjoemeld met foto met als verassing een totaal andere dame.

Zit het qua persoonlijke hygiëne ook snor? had een keer op kinky met een prachtige Aziatische dame afgesproken, maar ze kon echt wel een scheerbeurt gebruiken
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amsterdam/1205665-sammi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie, Sammi, Sammy, Amsterdam,

Uitstekende massage gehad. Op verzoek eerst een inleidende PZC, om de eerste spanning er vanaf te halen! Gevolgd door echt een uitstekende massage, na verloop van tijd wat leasen, dus toen nog wat sex en afgesloten met een PZC. Lief, aardig, veel kleine kusjes (geen tong, voor mij ook niet nodig). Prima communicatie zowel op de app (in het Engels) als fysiek (combinatie Engels/Spaans).
 
Recensie, Sammi, Sammy, Amsterdam,

Uitstekende massage gehad. Op verzoek eerst een inleidende PZC, om de eerste spanning er vanaf te halen! Gevolgd door echt een uitstekende massage, na verloop van tijd wat leasen, dus toen nog wat sex en afgesloten met een PZC. Lief, aardig, veel kleine kusjes (geen tong, voor mij ook niet nodig). Prima communicatie zowel op de app (in het Engels) als fysiek (combinatie Engels/Spaans).
Sterke review! Ik Ben erg nieuwsgierig geworden @Brammetje! Ik ga straks maar is even een berichtje sturen. Kloppen haar foto's met hoe ze er in de werkelijkheid uitziet? Heb wel eens mee gemaakt dat ik dan op eens een totaal andere dame voor me kreeg. En qua persoonlijke hygiëne ook 👍?
 
Sterke review! Ik Ben erg nieuwsgierig geworden @Brammetje! Ik ga straks maar is even een berichtje sturen. Kloppen haar foto's met hoe ze er in de werkelijkheid uitziet? Heb wel eens mee gemaakt dat ik dan op eens een totaal andere dame voor me kreeg. En qua persoonlijke hygiëne ook 👍?
Foto's kloppen redelijk goed. Haar borsten en buik zijn wat slapper als dat je in het ideale geval zou hopen. Haar aardigheid en leukheid maken dat je daar minder last van hebt! Fris is ze sowieso en verwacht ze ook van jou, logischerwijs!
 
Nou, ik maak zojuist een afspraak met haar. Ik kon meteen komen. Midden in de file op de A10 krijg ik een berichtje;
Sorry sorry, I can't, I have something. Maybe next time.
Onbetrouwbare Sammi
En bedankt…
Van mijn lijstje.
 
Nou, ik maak zojuist een afspraak met haar. Ik kon meteen komen. Midden in de file op de A10 krijg ik een berichtje;
Sorry sorry, I can't, I have something. Maybe next time.
Onbetrouwbare Sammi
En bedankt…
Van mijn lijstje.
Wat stom! Mijn ervaring was totaal anders. Misschien had ze goede redenen, kan gebeuren, maar daar heb je geen reet aan.
 
Wat stom! Mijn ervaring was totaal anders. Misschien had ze goede redenen, kan gebeuren, maar daar heb je geen reet aan.
Ik heb haar bedankt voor 'niets'. Ze heeft niet meer gereageerd. Een werkelijke reden had ze gewoon kunnen geven toch? 'I have something' zegt mij zoveel als; Oh er komt nu een klant die 2 uur of langer wil blijven en jij wilde maar 1 uur. Choices…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/amsterdam/1205665-sammi
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vergeten om even een recensie te typen.
Ik had woensdag een afspraak in de middag met Sammi. Leuk appartement makkelijk parkeren.
eenmaal aangekomen deed er een leuke dame open naar mijn schatting rond de begin 40, eind 30 jaar oud.
Eerst het financiele afspraak na komen en daarna samen een snelle douche genomen met een hoop gefriemel.

op bed begon het echte werk. heerlijke massage gehad en daarna heeft ze me gepijpt zonder condoom.
ze stelde voor om het zonder condoom te doen maar gaf aan liever met rubber.

wat verschillende standjes geneukt incl tongzoenen.
Beffen liet ze ook toe en bij doggystyle kwam ze klaar.
Ik wou veder alleen nog gepijpt worden en kwam klaar in haar mond.
 
Ik lees dat sommige heren het hebben over een frisse persoonlijkheid en goede hygiëne. Ze bied immers seks zonder condoom aan.
Persoonlijk moet ik er niet aan denken om haar te likken als ze kort voor mij een ander heeft ontvangen die zijn kwak in haar gedoneerd heeft.
 
Ik lees dat sommige heren het hebben over een frisse persoonlijkheid en goede hygiëne. Ze bied immers seks zonder condoom aan.
Persoonlijk moet ik er niet aan denken om haar te likken als ze kort voor mij een ander heeft ontvangen die zijn kwak in haar gedoneerd heeft.

Ze vraagt om je kwak uitwendig af te storten, dus dat valt wel mee. Ik heb gewoon met condoom gedaan en dan gaat ze zich na afloop uitgebreid wassen. Niks mis mee.

Er staan op Kinky ook advertenties van een slankere "Ning" maar de telefoon wordt gewoon door Sammy opgenomen / beantwoord en wanneer je een afspraak maakt kom je dus bij Sammy uit. Ning is zogenaamd voor enige tijd in het buitenland….
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan