WHEM Sammy den haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er geweest voor de Corona tijd. Ze was straal bezopen en was alleen maar vreemd aan het praten over haar broer dat hij op haar let als ze aan het werk is. Had vooraf betaald en na 20 minuten was er nog steeds niks gebeurt. Mijn geld terug gevraagd, maar ze ging meteen bellen naar haar "broer" dat ik respectloos was. Eieren voor mijn geld gekozen en maar weggegaan. Absoluut geen aanrader!!!
 
Ben hier ook een keer geweest leek wel of ik in een oude hollandse speelfilm was beland LOL!
1e wat ze doet is je betaald dan klest ze 20 min maar van jouw betaald geld , DIe verhalen laten we daar maar niet over hebben
uiteindelijk in de slaapkamer deed ze niet eens haar kleding uit tijdens pijp mocht je niet aan haar hoofd zitten ( en gaat ze overstuur doen acteerwerk)
Ben hier vertrokken zonder enige moeite

In mijn mening speelt ze haar spel en jij betaalt ervoor
net als mijn voorgangers hierboven geen aanrader
 
Ben pas bij haar geweest wat een rare vrouw! Na betaald te hebben praten ze de oren van je kop. Na enige tijd eindelijk naar de slaap kamer begon ze te pijpen met kleren aan. Je mag nergens aan komen. Kreeg een massage nou sloeg nergens op ben na 10 min zelf weggegaan was het sloeg werkelijk nergens op wat daar gebeurde! Ben al lang wandelaar en dit was werkelijk me slechtste ervaring ooit! Zou er niet heen gaan is weggegooid geld!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan