Recensie Sandra, Alkmaar, Achterdam 2p g2 k3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zaankantje

Stamgast
Forumpionier
281
13/07/21
215
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gemiddeld kom ik ong wekelijks bij Sandra en ik ken haar al vanaf het begin dat zij in Alkmaar is komen werken,aftrekken doet ze altijd zc en ook altijd heel lekker waarbij ik soms mijn vinger in kutje mag duwen,maar ze is er niet gek op.Ik was gister wat moe van een eerder bezoek in de Doub,toch 4 lekkere standjes met haar gedaan missio,in de stoel,,doggy en relaxed in prone bone ge- finished.
 
Ik heb deze Sandra uit Litouwen eind juli bezocht, en ik vond haar een beetje lazy. Pijpen met condoom (vrij gemiddeld, en had met net iets meer druk gemogen) hield ze niet langer dan 2 minuten vol, en toen wilde ze al dat ik ging neuken. Dat gedaan in missio. Vroeg haar of zij bovenop wilde, maar dat wilde ze niet?! Als dat niet bij het repertoire hoort van een dvp... moest doggy van haar. Vond haar te passief. Mollig (of vol slank) vind ik haar niet, ze is gewoon dik. Maar dat is prima voor de liefhebbers.

Uiteindelijk kwam ik toch bij een 2e pijpronde, na aftrekken (wat idd ruim voldoende was). Toen ik kwam haalde ze snel me piemel uit haar mond, en trok ze me niet verder. Dat eerste was jammer, en dat tweede trouwens ook.

Wel een leuke dame, voor een goed gesprekje. Ga nog weleens heen, maar haar beide buurvrouwen zijn beter vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Beetje lazy is ze zeker maar wel een leuke next door girl en wat aan de dikke kant maar lekker dik,haar buren zullen zeker beter zijn maar Ik vind Sandra samen Met Patricia de 2 aantrekkelijkste dames op de Dam
 
Een tijdje geleden ook geweest. Bovenop doet ze niet en dan is het voor mij wel over. Ik ben daarna er niet meer geweest. Verder een mooie dame. Ziet er in mijn ogen heel goed uit.
 
Ze is zeker knap qua gezicht e.d.
Ook is ze inderdaad behoorlijk zwaarlijvig (geworden) zoals op dezelfde gang Anny 2pg2k5 en Elena 2pg2k9.
Ik denk dat alle 3 deze dames de 90kg wel aantikken momenteel.
 
Ja... en zo groot zijn ze niet. Misschien 1.70 meter. Dus dat is gewoon obesitas, met dank aan de frisdrank, red bulls, het niet bewegen de hele dag, en de 'gezonde' bezorgmaaltijden... Op een enkeling na, zijn de meeste daar te lui om naar huis te lopen en even een gezonde maaltijd te koken.

Andreea g2k2 en Catalina g2k4 zijn ook zwaarder geworden, maar nog niet zo dik.

Maar van de zwaarlijvige dames vind ik Sandra dan nog het beste. Elena g2k9 en Anny vind ik onaantrekkelijk. Over het algemeen gaat het ook gepaard met weinig uithoudingsvermogen. Vandaar dat zo'n meid ook niet bovenop wil, dat houdt ze amper vol.
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt inderdaad, deze 3 genoemde dames vallen technisch gezien zeker in de categorie obesitas.
Andrea en Catalina heb ik niet zo op gelet nog.
En inderdaad, Sandra wil sowieso nooit bovenop, zal inderdaad een conditie dingetje zijn denk ik..
Anny en Elena doen het soms wel, maar het is inderdaad hard werken voor deze dames om de massa in beweging te houden en duurt dan ook nooit lang.
Met name Elena is volgens mij sinds dit jaar flink uitgedijt!
 
Ja klopt, bij mij wou Sandra destijds ook niet bovenop. Ze zei kom maar doggy of missio.
Elena is het laatste jaar misschien wel 15kg aangekomen. Echt zonde want een jaar of 2, 3 of 4 terug viel het nog wel mee.
 
Haar kont is echt verslavend lekker in doggy..bezoek ook veel ander dames in den haag ,maar als ik lekker wil n..ken dan moet ik echt hier wezen😁denk dat ik haar ong. 200x bezocht heb,laatste paar maanden wekelijks
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan