Recensie Sandra, Amsterdam Kinky 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mkboxer

Vaste klant
130
18/04/22
94
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3745598-sandra#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bezocht in Amsterdam. Ontvangt in een kamertje, goed te doen. Voordat je komt wilt ze eerst even videobellen. Voor sommige is dat al een nee maar voor mij maakt dat niet zo veel uit. Ze heeft haar gezicht niet op haar advertentie maar toen ik haar zag tijdens het videobellen was ik verbaasd. Heeft een mooi koppie zelfs zonder al te veel make-up of opmaak. Dame is 30 maar ziet er zeker niet zo uit. Lijkt jonger. Kont ziet er veel beter uit in het echt.

Dame was heel vriendelijk en bood wat te drinken aan. Na betaling even kletsen en ze spreekt best oke Engels. Ze is Oost-Europees maar spreekt ook Spaans. Condoom erop en ze begond meteen lekker te pijpen. Deed ze best goed dus dacht dat ik de gunst ook teruggeef. Het beffen vond ze zelf ook lekker. Daarna op mij cowgirl gaan rijden. Kon ze heel goed en best lang ook. Daarna in 3 andere standjes genomen en ze blijkt er zelf ook veel van te genieten. Daarna even wat gekletst en ze is hier nog maar een week ongeveer.

Conclusie: Mooie dame en een succesvolle date. Ik zou er niet voor gaan voor een gfe maar het is zeker niet plichtmatig of afstandelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan