Begin september op een warme zaterdag bij Sandra Privé2000 geweest. We hadden een afspraak om 21 uur, maar door de vele aanwezige dames en heren waren alle kamers bezet, even wachten dus in de keuken. Dit was relaxed, kreeg vriendelijk een drankje aangeboden, maar voelde me toch iets te veel in de picture. Na een kwartiertje met Sandra naar boven, 90 euro voor een uur was een schappelijk prijsje. Sandra is een mooie petite slanke milf. Ben zelf niet meer de jongste en vond het licht op de kamer te schel en daarmee confronterend, hou van ietsmeer sfeer, daarnaast was het bed slechts 190cm en in de hoek geplaatst tegen een schuine wand.. Ik heb Sandra een uitgebreide massage gegeven, waarbij alle plekjes aan bod kwamen, Op een gegeven moment de rollen omgedraaid en werd lekker gepijpt mc, waarna ik werd uitgenodigd haar uitgebreid te beffen, dat was wel genieten. Vervolgens in klassieke stijl lekker geneukt. Daarna nog even tijd om lekker te relaxen. Het was een leuke date, Sandra is mooi en lief, geen verkeerd woord daarover, maar alle uitingen voelden toch iets te veel standaard, ik wil niet zeggen de automatische piloot, maar weinig passie. Maar ja, wat kan je verwachten als oudere heer, nou met een milf net ietsje meer was mijn slotsom. Wellicht probeer ik het nog eens over een tijdje.
PS. Haar advertentie op Kinky is al enige weken verdwenen, wellicht op vakantie?
PS. Let op met parkeren, stond bij nabijgelegen supermarkt met P en slagbomen. Gelukkig belde Sandra nog even dat er wat vertraging was en zei zijdelings dat de slagbomen na sluitingstijd dicht gaan, oef!