Recensie Sandra, Club Mabuhay, Helchteren 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nico64

Vaste klant
Forumpionier
211
06/07/21
106
16
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Onlangs nog eens in de Mabuhay geweest. Ik had slechts keuze uit twee dames, Sandra en Jenny. Gekozen voor Sandra. Ze is ongeveer 30 jaar oud, heeft een mooi model, fake cà d cups.
Na het obligate wasje het bed op. Het is een goedlachse dame die een redelijke service levert. PZC, tongzoenen met tip van de tong. Na enkele knuffels, zoentjes, ... is ze begonnen met pijpen zonder. dit was eerder gemiddeld te noemen. Daarna het condoom aangebracht en hebben we in verschillende posities (degene die ik verkoos) geneukt. Uiteindelijk condoom gevuld.
Besluit: Zeker geen slechte sessie, maar ook niet top. Communicatie was niet gemakkelijk omdat haar Engels gene vette is, en mijn Spaans ook niet.

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50 + cadeautje voor de hele ploeg (kerst ...)
Ik vermoed dat ik vandaag bij dezelfde Sandra ben geweest. Ze was alleszins blond, c-cup (vermoed fake maar ben niet zeker, alvast goed uitgevoerd), 1m65 en 35 jaar ongeveer ...
Ik herinner me alleszins niet dat ik haar eerder heb gekozen, dus geen ervaring met haar. In de line up stond Leni en dat was het. De andere meisjes waren bezig.
Ze was blij dat ik haar had gekozen. Ik ging voor haar de trap op wat al uitzonderlijk is. Normaal gaat het meisje voor mij de trap op zodat ik al een mooi zicht heb op hun poep.
Toen ik boven aankwam, kwam Yessica plots uit een kamer, helemaal naakt en ik moet zeggen dat dat een mooi zicht was. Mijn piemel werd plots als 3 cm langer. :love:
Tijdens het wasje in de badmaker pijpte Sandra mij al, wat ik zeker kon appreciëren. Op de kamer ontkleedde ze zich en ik zag een mooi lichaam: niet dun maar ook niet mollig, haar in een knoet en mooie borsten (C) waarvan ik dus niet zeker ben of ze naturel waren.. Op haar borsten staan twee grote areola's. Spijtig dat ze alleen Spaans praat ... Ze zette muziek op van Dominicaanse republiek en voor mij was dat net iets te luid, ben ik niet gewoon in Mabuhay.
Op bed gaan liggen en ze begon me te kussen, maar enkel met de tip van haar tong, ze daalde dan af met haar zoentjes naar mijn nek en tepels. Dat deed ze sensueel zodat ik een harde piemel kreeg.
Ik kon ook haar tepels likken, maar ermee spelen had ze niet zo graag. Dan begon ze me te pijpen. Deed ze supergoed! Dan nam ze zonder te vragen gel om op een condoom te doen en haar vingers erin te steken. Ik had wel door wat ze wou doen, maar het zou verrassend zijn voor iemand die dit niet zou weten. Ik kreeg alleszins enkele vingers in mijn kontgaatje geduwd en dat voel ik graag;):). Dan kwam ze over mij zitten met haar rug naar me toe zodat ze mijn kontje nog steeds kon vingeren. Zonder dat ik het wist had ze ondertussen ook een condoom rond mijn piemel gedaan en zo pijpte ze me dan nog even. Dan begeleidde ze mijn piemel naar haar poesje en kon ik haar neuken. Ik weet niet hoe het kwam maar ik kwam vrij snel klaar (door haar pijpkunst, ...?). Eerst keer dat ik zo snel klaarkwam en ik had ook niet gevraagd om te stoppen omdat ik gewoon goesting had om te spuiten ...
Ze was zelf verrast dat ik al was klaargekomen en moest ermee lachen. Alles mooi schoongemaakt en dan nog even tijd voor een massage. dat deed ze supergoed. Niet zomaar wat duwen en knijpen, maar vrij professioneel.
Als bij al geen superervaring die ik meestal mag genieten in dit huis, maar toch zeker ook niet slecht (voor dit geld). Ik heb ze zelfs niet gevingerd (als dat al zou mogen) of gebeft omdat ik veel eerder klaarkwam dan ikzelf had gedacht. Ze blijft niet meer zo lang als ik haar goed heb begrepen.

Terug
Bovenaan Onderaan