Recensie Sandra, Den Haag, Doubletstraat 29/2 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na een tip van een medewandelaar,kwam ik bij die kleine Colombiaanse dame terecht,die alle verwachtingen overtrof. Na een heerlijke wasbeurt,en een paar tongzoenen waar ik verlegen van werd,ben ik wat duizelig op het bed beland,waar ik ineens werd gepijpt zoals ik maar weinig heb meegemaakt, ik weet niet of ze een tijdje niet had gewerkt,maar de vonken sprongen er van af. Ze nam hem nogal diep in haar keeltje,en inderdaad hij verdween uit het zicht,wat een geile donder is dit.Ik werd bereden en gekust,tot dat ik op de rem trapte want ik wilde nog wel iets meer,afijn heerlijk achterom,en daarna heb ik haar even gebeft voor een klein kwartiertje,dat was welkom voor mij anders was ik veel te vlug gekomen. Ze kwam dan ook met veel geluid klaar,dat hebben ze vast gehoord buiten. Daarna bij het weggaan,kreeg ik de complimenten voor mijn stevige jongen,na een drankje en een hapje heb ik het pand verlaten, en het gevoel daarbij was heel goed,zeker voor herhaling vatbaar. Wat een beest en wat een passie. Echt een ouderwetse vakvrouw.
 
Ze is normaal elke dag aanwezig van 11uur tot 1800 uur 29k2 Doubletstraat maar zo af en toe wil het wel eens voorkomen ,dat ze vrijdag of maandag afwezig is. Lisa op 20 aan de overzijde weet altijd of ze werkt.
Maar nog beter ,vraag een Tel nummer de volgende keer.
 
Door omstandigheden niet meer in de Geleenstraat of Doublet geweest. Kon nu eindelijk weer en het weer leende zich ook hiervoor. Na Geleen naar Doublet gewandeld en zag Sandra weer. Met een knikje direct naar boven gelopen. En val weer in herhaling tz, beffen, pz als vanouds (zie ook mijn vorige recensies). Een heerlijke vrouw! Overigens is zij nog 2 weken in het land en dan vertrekt zij naar Colombia tot minstens Februari volgend jaar. Dus heren wie nog wil gaan je hebt nog 2 weken. Zelf moet ik maar kijken wie ik dan ga bezoeken de komende tijd. Wellicht Alina, Diana of toch maar Carmen? Afijn jullie lezen mijn recensie dan wel weer.
 
Ik was een hele tijd, niet in de Doubletstraat geweest, en ineens zie ik in een flits een oude bekende staan,nou jongens die is het nog niet afgeleerd.
Wat een passie,na het wassen,nam ik plaats op het bed,en kreeg een geweldige pijpbeurt,hij verdween helemaal in haar keeltje,wat een geil gezicht.
Mijn ballen alles werd meegenomen,ik stond dan ook op klappen,maar dat was veel te snel.Na even geknuffeld te hebben,werd het iets rustiger in mijn kruis,maar ze kan ook tongzoenen als de beste,dus het vuur laaide weer op,ik heb het toen over een andere boeg gegooid,anders had ik snel weer buiten gestaan.Het werd een heerlijke befbeurt,waar ze zelf ook volgens mij met volle teugen van genoot.Daarna wilde ik haar anaal pakken,
maar dat mocht niet,het werd dan ook een heerlijke doggy met die heerlijke kont,het volle jasje ging er af,en hij werd wederom leeg gezogen.
Een heerlijk weerzien met deze dame,wat een vakvrouw. Zo zijn er nog maar weinig.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Sandra binnen gelopen. voor mij de eerste keer maar ik ga daar zeker nog vaker op bezoek.
 
ik heb haar een keer gezien, toen ze naar Lisa aan de overkant liep, maar ik ik vond het niet veel bijzonders om te zien, had ik wel verwacht, na al die positieve recensies over haar. Tevens denk ik dat ze toch al dik de veertig is gepasseerd.
 
Als Sandra werkt heeft ze een bordje in het tweede raam staan
In het vierde raam staat donkere Yvonne
Sandra staat nooit beneden maar als ze vrij is kijkt ze van boven af de straat in
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer bij Sandra langs geweest het is een genot om met haar bezig te zijn zeker voor herhaling vatbaar..
 
Sandra is gewoon fantastisch. Maar het enige nadeel is die steile trap. Naar boven gaat nog, maar naar beneden doe ik toch heel erg voorzichtig. Een jaar geleden stond ik op haar te wachten toen ze bezet was, en kwam er een klant naar beneden die behoorlijk van de trap viel.
Maar, nogmaals, Sandra is een topper.
 
Ja en vergeet vooral die balk onder aan de trap niet als je erg lang bent zoals ik.
Toch al twee keer mijn kop aan gestoten! Moet je het neuken uitstellen, omdat je koppijn hebt!:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan