Recensie Sandra, Herzogenrath 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Otherguy

Newbie
21
05/12/21
14
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Plassex
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kaufmich.com/p/sandra2021aachen
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Twee keer bij Sandra in Herzogenrath geweest. De eerste keer was beter dan de tweede. Ze is molliger dan op de foto's, maar ik hou van mollig daarom voor deze date gekozen. De eerste date was super, ze gaat op de wensen van de klant in en omdat ik nieuwsgierig was naar plasseks over mij, om dat eens te beleven, heb ik gedachtl; "Waarom niet?" als het toch bij de prijs inbegrepen is. Ze heeft mooie grote borsten en tepels en een redelijk grote kont. Ze is schoon en wast zich altijd van te voren en legt een frisse deken op de slaapbank. Ze heeft alleen geen mooie tanden, op de foto's heeft ze wel normale tanden en is ze minder mollig, daarom vind ik de foto's toch wel zeker minimaal 5 jaar oud. Ik denk dat ze midden 30 is, misschien nog wat ouder. Ik heb haar een 10 euro tip gegeven omdat ik de eerste date zo goed vond, maar de tweede date vond ik minder. ze tongzoent wat terughoudend terwijl we beide mondwater gebruikt hadden. Ze doet ook na het wassen nivea creme op haar poes en kont, dat vond ik niet fijn. Als ik haar op mij had tijdens 69 zag ik witte creme op haar poes en kont, vervelend. Dit heeft ze wel nog eens verwijderd nadat ik het had aangegeven maar ik hoef geen nivea smaak op mijn mond. Ze kwam volgens mij ook klaar tijdens het beffen en kreunde van genot tijdens het neuken in missio, het is wel geil om te zien dat ze er van geniet. Ze heeft een mooi lichaam omdat ik van mollig hou, maar persoonlijk mag ik haar tanden niet en dat voorzichtige zoenen in combinatie met die nivea creme op haar onderste regionen, wat ik nog nooit bij een dame heb meegemaakt die dat doet, zal ik niet nog eens met haar afspreken. Maar zoals gezegd de eerste date was wel goed, ze doet wel veel dingen.

Vergeten te melden: Bij de eerste date waren we de laatste 5 minuten in de douche gegaan en heeft ze op mij geplast en daarna mij gepijpt tot het einde en alles afgeslikt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan