Recensie Sandra, Hilversum (voorheen Amstelveen) 3,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rudolfo

Stamgast
419
19/12/21
434
79
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3688406-sandra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Sandra geweest . Zij is tijdelijk even in Amstelveen ( nou grenst aan ) . Zij is wat kilootjes aangekomen . Sandra houd van praten en neemt graag initiatief. Na opfrissen elkaar lichaam verkent . Zij wilde al snel dat ik haar ging vingeren want zij had al een tijdje geen seks meer gehad . Zij en ik raakte al snel opgewonden . Pijpen doet ze lekker . Ik merkte dat ik zelf een beetje moe was en verslapte . Sandra gaf niet op . Beetje spelen , zoenen en haar met zichzelf zien spelen kwam ik weer op oorlogssterkte . Vervolgens haar missionaris geneukt waarbij zowel zij als ik klaarkwamen . Kortom toch een fijn uurtje al praat ze wel de oren van je hoofd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3688406-sandra
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke dame die in het begin een wat zenuwachtige indruk maakte toen ik sms contact met haar had. Inmiddels 3x bij haar geweest, vooral voor anaal (bij mij) in combinatie met een Golden Shower.

Gewoon prima, vriendelijk en discreet.
 
Ik lees hierboven dat ze een paar kilo is aangekomen. Voor diegenen die hun zinnen op haar gezet hebben na het zien van de foto's: We hebben het hier niet over een paar kilo. We hebben het hier over veel kilo's. Daarnaast zijn de foto's al even geleden genomen of ze zijn gewoon vanuit een erg gunstige hoek genomen of zo. Smaak is overigens volledig subjectief, maar ze lijkt bepaald niet op de foto's. Op die foto's zie je ook de vrij behoorlijke buik niet.

Kort samengevat heb ik verder geen recensie, want ik heb gedaan wat mij verstandig leek toen ik net binnen was en even met haar heb gepraat, en dat is: Vriendelijk gedag zeggen, excuus aanbieden en er met gezwinde spoed vandoor gaan.

Het oeverloze gebabbel en de angst voor politie en de buren waar ze het steeds over had waren ook niet direct een aanleiding om mezelf lekker thuis te voelen.

Bij de 40 jaar die ze volgens Kinky is moet je ook even de kinky-opslag tellen wetende dat dit ook nog eens aan de bovengrens van deze marge zit.
 
Een jaar of zes geleden ontving ze ergens in West. Toen heb ik een prettig uurtje met haar beleefd en was er van kilo's nog geen sprake. Mooie curves, dat wel en stevige borsten. Toen ik afgesproken had voor een herhalingsbezoek op een mooie zomerse dag, had ze op het laatste moment afgezegd omdat ze liever naar het strand wou. Dikke domper en heb haar sindsdien links laten liggen, ondanks haar 'belofte' dat ze het goed met me zou maken
 
Ik heb haar lang geleden bezocht. Ze adverteert al jaren en 40+ is ze zeker, de foto's (of tenminste een deel ervan) gaan inderdaad al jaren mee. Ze kletst behoorlijk door en lijkt inderdaad panisch dat de buren iets merken.

Hoewel ik al die zaken wel herken vond ik het bezoek toch wel geslaagd, ze was in elk geval wel gezellig en deed haar best het me naar de zin te maken. Een beetje mollig vond ik haar wel, maar eigenlijk is dat op de foto's ook wel te zien. Ik zou een uur bij haar komen maar ben al met al bijna twee uur bij haar geweest. Prima bezoek voor een keertje.
 
Ik ging vroeger ook vaak naar haar toe. Toen had ze een te gek figuur. Nu is ze dik geworden en heeft ze iets aan haar borsten laten steutelen. Neemt niet weg dat het een schat is en zeer hygiënisch. Maar vanwege de uiterlijke vertoning voor mij niet meer helaas.
 
Is er een foto op haar profiel die een beetje representatief is voor haar huidige voorkomen? Die waar ze in een rood hesje op de bank ligt is erg gedateerd en had ze jaren geleden ook al op haar profiel
 
Ja klopt. Vroeger was ze echt heel lekker. Ik heb haar ooit bezocht toen ze even in Zoetermeer zat, vele jaren geleden, en toen was ze echt perfect. Slank, mooi gezicht, heerlijke ronde kont en dikke tieten. Daar denk ik nog wel eens aan terug, en kan ik zo verliefd op haar worden.
 
Wat mij betreft geen van de foto's die ze op dit moment online heeft staan. Ze zijn erg lang geleden genomen
Ik moet dit helaas bevestigen. Voor mij was ze zo'n 20 kilo ouder, om over haar leeftijd naar te zwijgen. De dienstverlening was navenant. Dit was wél al twee jaar terug, nét voor Corona.
Ik ga niet meer terug in ieder geval.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3688406-sandra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
in het verre verleden bij sandra geweest dacht ik ga haar bezoeken afspraak gemaakt
bij haar aan gekomen naar binnen en ja wat moet ik zeggen dame is idd wel wat kilo s aan gekomen
zachtjes praten want de buren zouden alles horen ga dan niet drie hoog achter ontvangen
maar goed betaald voor een uur en stond met 45 min buiten dus voor mij geen herhaling
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3688406-sandra
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vroeger kwam ik veel bij Sandra, altijd top dates. Ze vertrok toen uit Amersfoort en ging naar Amsterdam. Ik vind persoonlijk dat net wat te ver. Nu zag ik dat ze in Hilversum ontving en dat was goed te doen, ik sprak met haar af en ik had er echt zin in na bijna 2 jaar.

Ik schrok want ze is erg aangekomen en ze is niet meer zo goed als vroeger. De tand des tijds begint z'n tekenen te vertonen zoals bij ons allemaal maar bij haar zeker. Der borsten waren vroeger echt een feestje, nu is het echt een schim van wat dat was. Eigenlijk geld dat voor alles, haar karakter, haar service, haar kutje.

Maar wat het ergste was, ze ratelt maar door in gebrekkig Nederlands en gaat van de hak op de tak, het is amper te volgen en het stopt ook niet. Het haalde mij echt uit de flow, het is altijd al een kwebbeltante geweest maar nu had ik het idee met de vrouwelijke biden van doen te hebben.

Ze was dus erg onrustig maar ook heel Paranoïde. Buren dit, buren dat. Amsterdam zus, Hilversum zo. Mensen kijken, mensen horen. Beetje dat werk. Iedere keer dat ik ook bij haar wat deed was het rustig schatje, kalm, dit dat en dan twee tellen later moest het weer harder of juist dieper. Focking a relaxt schizofreen gedrag gewoon.

Ook is ze veel negatief, die is slecht, dat is kut, dit is klote, dat is duur, dat is een catastrofe. Gewoon totaal niet relaxed of rustig te krijgen. Ik was vroeger voorzitter van haar fanclub. Goede nette service in een nette omgeving, leuke vrolijke dame. Maar dat is allemaal gewoon echt heel diep weg gezakt. Voor mij is dit dus een gesloten boek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan