WHEM Sandra van Alexandra's erotische massages Diest

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er geweest, was niet goedkoop, massage was ok, ze had toen een verkoudheid en moest vaak hoesten wat de sfeer niet ten goede kwam... misschien daarom niet meer terug geweest, is wel een vriendelijke dame...

Ik vond het ok, maar was allemaal een beetje raar en gemaakt...
 
Ben al een paar keer daar geweest. Ook bij Sandra.
Ik kan alleen maar een positieve reactie plaatsen want ik vind het echt top daar.
Alexandra's team vind ik echt professioneel.
Een uur is ook een uur daar en dat kom je nog maar zelden tegen. Geen band werk zoals in de meeste salons. Trouwens iedereen kan wel eens ziek zijn. Een hoest kan mijn pret daar niet bederven.
 
Ben al een paar keer daar geweest. Ook bij Sandra.
Ik kan alleen maar een positieve reactie plaatsen want ik vind het echt top daar.
Alexandra's team vind ik echt professioneel.
Een uur is ook een uur daar en dat kom je nog maar zelden tegen. Geen band werk zoals in de meeste salons. Trouwens iedereen kan wel eens ziek zijn. Een hoest kan mijn pret daar niet bederven.
Ontvangt Sandra in het centrum van Diest?
 
Iemand al ervaring met de lapdance massage en hier een beschrijving van kan geven? 😁
Enkele jaren geleden één gekregen van Alexandra. Was super!
Eerst krijg je een erotische massage, waardoor je al behoorlijk opgewonden bent.
Na een tijdje vraagt ze je op een bankje te gaan zitten en geeft ze een zéér sensueel, erotische massage en trekt ze je klaar terwijl ze op je schoot zit.

Ik ben er nadien nog één keer geweest voor een pijpbeurt, maar toen deed ze enorm ongeïnteresseerd. Was er mijn laatste bezoek…
Misschien ga ik wel nog eens langs bij Sandra als ik in de buurt ben.
 
Enkele jaren geleden één gekregen van Alexandra. Was super!
Eerst krijg je een erotische massage, waardoor je al behoorlijk opgewonden bent.
Na een tijdje vraagt ze je op een bankje te gaan zitten en geeft ze een zéér sensueel, erotische massage en trekt ze je klaar terwijl ze op je schoot zit.

Ik ben er nadien nog één keer geweest voor een pijpbeurt, maar toen deed ze enorm ongeïnteresseerd. Was er mijn laatste bezoek…
Misschien ga ik wel nog eens langs bij Sandra als ik in de buurt ben.
Altijd welkom bij onze massage team. Heel erg bedankt voor de leuke review over mijn massage die ik jou gaf. Ik ben NOOIT ongeintresseerd in al mijn massages maar voor een gewone algemene pijpbeurt, zijn we minder te vinden omdat we hoofdzakelijk massages geven. Maar al bij al heb ik je toch verder geholpen. Bedankt voor jou komst. x
 
Voor die genoemde prijzen
Zijn er ook veeel andere en betere vind ik hoor
Nu na de TV vliegen zeker binnenkort de prijzen bij haar de pan uit 🤗
Ze gaat er wel voor! 2 onlyfans pagina's, redelijk veel (dure) content op haar site en gistere op tv. Straks eens naar de aflevering kijken
Voor de ene is het duur en voor de andere niet....Heel erg bedankt voor het bezoekje op mijn onlyfans platform en ook bedankt voor te kijken naar mijn tv opnames. De prijzen blijven wel hetzelfde hoor, zou niet weten waarom ik deze moest verhogen ook al zijn de energie prijzen de lucht in gegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan