Sandrase chatgirl (bijna overvallen door man)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit lijkt net een scene uit een film. Normaal hoor je juist dat DVP's overvallen en soms mishandeld worden maar het kan ons wandelaars dus ook overkomen als we niet goed uitkijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik sta bijna de eerste seconden altijd in een soort 'Def Con' modus als de deur opengaat..
De meeste dames gaan helemaal achter de deur staan zodat je grotendeels al in de woning staat voordat je ziet hoe en wat..
Heb me voorgenomen, als er een keer een vent achter staat..
En ik krijg de indruk dat het de verkeerde kant op gaat, hij eerst maat 44 tegen z'n knie krijgt, daarna nog een knal tegen zijn harses..
Dan de deur dicht trekken.. En wegwezen..
Maar misschien pakt dat wel anders uit in the heat of the moment..
Aangifte doen heeft weinig zin denk ik, er is verder niks gebeurd, gelukkig

Ik heb ook altijd een scenario in mijn hoofd voor als het misgaat. Maar dat is geen garantie dat het goed gaat hè
In al die jaren van wandelen, hoefde ik gelukkig maar één keer te rennen. Voornamelijk door de puinzooi die ik achter liet :ninja:
Ben nu wat ouder en ga alleen naar bekende dames of bekende clubs
 
Ik kan niet wachten dat we als gezamelijk netwerk van websites, bijv kinky, sexjobs, meteenseks.nl en toestanden, een disclosed API in gaan zetten in waarin leden die echt de boel lopen op te lichten geblokkeerd worden op landelijke basis. Dus als er eentje op SJ wordt geweerd dan is het meteen ook voor meerdere websites tegelijk.

Dat zou al een hoop schelen.
 
Een beetje late reactie, maar ik heb in Oktober 2021 hetzelfde meegemaakt in dezelfde flat. Ook via chatgirl contact gemaakt en met verstand op standje "geil" aangebeld. De deur ging open op een kier en een onduidelijke stem zei "come in". Ineens stond ik oog in oog met een donkere man. In een andere kamer dacht ik wel een dame te herkennen. In de keuken een enorme puinzooi, onder ander een berg vuile was. De man vroeg het geld en we zouden samen naar een andere locatie gaan, omdat het hier inderdaad te vuil was. Daar had ik geen zin in en de sfeer werd onprettig. Hij ging schreeuwen om geld en ging voor de buitendeur staan. Toen keek hij een moment op zijn telefoon en zag ik de kans te ontsnappen. Ik kon met de lift en hij volgde met de trap. Ik was bang dat hij eerder zou zijn. Beneden aangekomen stond hij daar inderdaad, maar ook een bezorger en dame. Ik ben toen snel naar buiten gerend en was net op tijd bij de auto. Snel ingestapt en deuren op slot. Terwijl hij op de zijruit sloeg kon ik gelukkig toch nog wegkomen. Buiten de Bijlmer eerst een half uur op een parkeerplaats bijgekomen van de adrenaline. Helaas toen ook geen aangifte gedaan of andere actie ondernomen.
 
Ja je wordt wat jaartjes ouder en gaat minder stappen maar jaren geleden en lid van een voormalig forum hookers , en daar veel en vaak over misstanden geschreven over de dingen die je mee gemaakt hebt. Kan ik me wel in voorstellen dat men schrikt over het gedrag van sommige oplichters / pooiers of hoe men hun ook zou kunnen noemen , ik maakte vooral dingen mee in de omgeving Arnhem/Apeldoorn en het waren vooral licht getinte /donkere gozers die het probeerden.
 
Ja je wordt wat jaartjes ouder en gaat minder stappen maar jaren geleden en lid van een voormalig forum hookers , en daar veel en vaak over misstanden geschreven over de dingen die je mee gemaakt hebt. Kan ik me wel in voorstellen dat men schrikt over het gedrag van sommige oplichters / pooiers of hoe men hun ook zou kunnen noemen , ik maakte vooral dingen mee in de omgeving Arnhem/Apeldoorn en het waren vooral licht getinte /donkere gozers die het probeerden.
Deze praktijken zullen in de toekomst veel vaker voorkomen aangezien alles duurder wordt en mensen geld tekort komen en de criminaliteit gaan opzoeken. Ik denk dat er veel meer slachtoffers zijn maar dat ze uit angst en schaamte geen aangifte durven te doen. Ik voorspel dat prive-ontvangst straks onveilig zal worden en klanten hun heil elders gaan zoeken en voornamelijk naar privehuizen en raambuurten zullen gaan.

Je ziet ook als je een afspraak probeert te maken met de dames van prive ontvangst dat je soms met die bookers te maken hebt die heel arrogant kunnen zijn en je zelfs beledigen terwijl je niets verkeerd hebt gezegd en gewoon netjes een vraag stelt. Als dat gebeurt dan weet ik eigenlijk al genoeg dat ik hier waarschijnlijk met pooiers te maken heb die ik beter kan vermijden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan