Sandrase chatgirl (bijna overvallen door man)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kapitein81

Vaste klant
Forumpionier
169
03/07/21
147
8
Zojuist ben ik bijna overvallen geweest bij het bezoeken van een sekswerker die zich op chatgirl.nl identificeerde
als Sandrase. Een jonge meid van 25 waar ik voor 60 euro een geile date mee kon hebben.
Ik kreeg haar nummer en als snel volgde 4 leuke foto's van haar waarna ik voor vanmiddag 13:00 langs kon
komen. Omdat het adres "Haag en Veld Amsterdam" midden in de getto in een grote flat is vertrouwde ik
het niet helemaal. Ik vroeg daarom of wij anders even konden (video)bellen, maar dat wilde ze niet.

Achteraf gezien had ik direct moeten stoppen, maar mijn geilheid won en dus belde ik bij haar aan in de flat
op de xxx etage. De flat zag er van buiten verwaarloosd uit en toen opeens een donkere man van rond de 25 jaar
met een mondkapje opendeed wist ik precies hoe laat het was. Ik vroeg waar Sandrase was en hij zei dat ze sliep maar
dat ik naar binnen kon komen. De dame waar ik 1 minuut geleden nog met chatte sleep, yeah right.
Ik zei toen "laat maar" en liep weg. In mijn ooghoek zag ik toen die man snel achter mij aankomen
en hard schreeuwen. Hierop ben ik keihard weggerend aangezien ik boven op de xxx etage in een zeer kwetsbare situatie verkeerde.
Via het trappenhuis ben ik snel uit de flat ontsnapt en ben snel weggereden.

Het had niet veel gescheeld of ik was overvallen geweest door die man en god mag weten wie daar binnen in de flat zat te wachten op mij.
Ik ben heel stom geweest maar heb een goede les geleerd. Vooraf goed verifieren met wie ik een date heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
shit man, gelukkig ben je weg gekomen zonder kleerscheuren! dat gaat je geen 2de x gebeuren... hopelijk niet al te veel trauma aan overgehouden. Ik weet niet of er genoeg grond is om aangifte te doen helaas maar misschien weten andere wandelaars dat wel?

Ik heb wat schaafwonden aan mijn hand toen ik in het trappenhuis naar beneden sprinte en tegen de muur aan kwam, maar verder maak ik het goed.
Helaas heb ik geen grond om een aangifte te doen aangezien ik niet fysiek of mondelijk ben bedreigd, maar het had weinig gescheeld omdat
die man niet voor niks achter mij aan rende.
 
Ik heb wat schaafwonden aan mijn hand toen ik in het trappenhuis naar beneden sprinte en tegen de muur aan kwam, maar verder maak ik het goed.
Helaas heb ik geen grond om een aangifte te doen aangezien ik niet fysiek of mondelijk ben bedreigd, maar het had weinig gescheeld omdat
die man niet voor niks achter mij aan rende.
schaafwonden moet je voor lief nemen denk ik in deze situatie. klinkt niet echt positief wat er anders gebeurt zou zijn denk ik. je hoort soms enge verhalen...
 
Ik heb tot nu toe bijna altijd goede ervaringen gehad met privebezoek, maar dit waren bij dames die op kinky en sj een duidelijk profiel
hadden en ik vooraf telefonisch een check. Maar soms wil ik spannende nieuwe dingen en af spreken met hoeren dit dit partime er naast doen
zoals Birgitte in Almere. Naja, voorlopig ga ik even geen sekswerker bezoeken.
 
Hm, vraag me echt af of je dit had kunnen voorkomen… dat er opeens onverwachts een man open doet is natuurlijk raar maar dit hoeft niet meteen foute boel te betekenen. Heb dit ook een keer gehad, en daar was verder toen niets aan de hand. Hij woonde daar.

Het is niet de beste buurt maar dat geld voor zoveel locaties. Ben zelf een paar keer in Hofgeest geweest, precies zo'n zelfde flat, 1 straat terug. Daar nooit problemen gehad
 
Zojuist ben ik bijna overvallen geweest bij het bezoeken van een sekswerker die zich op chatgirl.nl identificeerde
als Sandrase. Een jonge meid van 25 waar ik voor 60 euro een geile date mee kon hebben.
Ik kreeg haar nummer en als snel volgde 4 leuke foto's van haar waarna ik voor vanmiddag 13:00 langs kon
komen. Omdat het adres "Haag en Veld Amsterdam" midden in de getto in een grote flat is vertrouwde ik
het niet helemaal. Ik vroeg daarom of wij anders even konden (video)bellen, maar dat wilde ze niet.

Achteraf gezien had ik direct moeten stoppen, maar mijn geilheid won en dus belde ik bij haar aan in de flat
op de xxx etage. De flat zag er van buiten verwaarloosd uit en toen opeens een donkere man van rond de 25 jaar
met een mondkapje opendeed wist ik precies hoe laat het was. Ik vroeg waar Sandrase was en hij zei dat ze sliep maar
dat ik naar binnen kon komen. De dame waar ik 1 minuut geleden nog met chatte sleep, yeah right.
Ik zei toen "laat maar" en liep weg. In mijn ooghoek zag ik toen die man snel achter mij aankomen
en hard schreeuwen. Hierop ben ik keihard weggerend aangezien ik boven op de xxx etage in een zeer kwetsbare situatie verkeerde.
Via het trappenhuis ben ik snel uit de flat ontsnapt en ben snel weggereden.

Het had niet veel gescheeld of ik was overvallen geweest door die man en god mag weten wie daar binnen in de flat zat te wachten op mij.
Ik ben heel stom geweest maar heb een goede les geleerd. Vooraf goed verifieren met wie ik een date heb.
Je kan eventueel anoniem melden bij de politie, dat er illegale prostitutie op dit adres plaatsvindt, kunnen ze in ieder geval een bezoekje van de hermandad vicesquad verwachten. Met mogelijke ontruiming
 
Je kan eventueel anoniem melden bij de politie, dat er illegale prostitutie op dit adres plaatsvindt, kunnen ze in ieder geval een bezoekje van de hermandad vicesquad verwachten. Met mogelijke ontruiming
Als ze een kijkgaatje hebben in de deur zien ze wie er aan de deur staat , bij politie zullen ze niet open doen denk ik dan ! Al een geluk voor de wandelaar ??
 
Knap lullig ja..
Maar voor 60€, tsja.. Daar kom je tegenwoordig nergens meer aan bod..
Dan nog niet willen videobellen.. Dat is alarmbel 2 lijkt me..
Heb je gelukkig nog tegenwoordigheid van geest gehad om het op een rennen te zetten..
Ik sta bijna de eerste seconden altijd in een soort 'Def Con' modus als de deur opengaat..
De meeste dames gaan helemaal achter de deur staan zodat je grotendeels al in de woning staat voordat je ziet hoe en wat..
Heb me voorgenomen, als er een keer een vent achter staat..
En ik krijg de indruk dat het de verkeerde kant op gaat, hij eerst maat 44 tegen z'n knie krijgt, daarna nog een knal tegen zijn harses..
Dan de deur dicht trekken.. En wegwezen..
Maar misschien pakt dat wel anders uit in the heat of the moment..
Aangifte doen heeft weinig zin denk ik, er is verder niks gebeurd, gelukkig
 
Ja daarom hou ik ook niet zo van prive-ontvangst heb zelf ook al wel is zulke situaties meegemaakt, maarja de laatste 10/15 jaar
dat ze de raambuurten opheffen sluiten kom je steeds vaker dit soort praktijken tegen . Met raam buurten had je dit niet zo en kon je tenminste ook
ook gelijk zien hoe het meisje er echt uitziet .
grt GW22
 
Ik heb Midhold klantenservice hierover gemaild en mogelijk dat zij de advertentie offline hebben gehaald.
Maar een kakkerlak krijg je niet zomaar dood en dus zal er spoedig een nieuwe advertentie volgen.
 
daarom ga ik niet naar privé dames en alleen maar naar privehuizen..
Ik kan je begrijpen inderdaad, het lijkt mij een nachtmerrie om ergens naar binnen te stappen terwijl mensen andere plannen met je hebben.
In dit geval was het echter via de chat. Ik maak geregeld gebruik van privéontvangst en doe dat echt alleen als er meerdere reviews zijn, de advertentie er oke uit ziet en bij twijfel vraag ik of (video)bellen mogelijk is. Als 1 van deze 3 punten negatief is, dan pas ik.
Helaas hoor ik veel de laatste tijd van Chatgirl en een Marokkaanse chatsite waarbij toch veel wordt opgelicht etc. Ik adviseer dan ook echt hier niet op in te gaan als dames niet willen bellen/videobellen
 
Videobellen met een sekswerker heb ik nooit gedaan, maar wel altijd bellen.
Maar zelfs bellen was niet mogelijk, dit had voor mij een grote red flag moeten zijn
Ja als iemands stem voor 10 seconden horen al niet mogelijk is, dan is het echt een no-go. Begrijp je overigens wel hoor, als je botergeil bent denk je eerder met je pik dan de hersenen. Volgende keer toch maar het gezonde verstand laten winnen ;)
 
Of er was wel een dame en die kerel was gewoon boos omdat dat je wegliep
Aan de hand van het verhaal van Kapitein denk ik niet dat er een dame was. Dat er werd verteld dat ze sliep terwijl hij 1 minuut ervoor met 'haar' chatte is natuurlijk ongeloofwaardig. Denk dat kapitein is ontsnapt aan een beroving of iets dergelijks
 
Aan de hand van het verhaal van Kapitein denk ik niet dat er een dame was. Dat er werd verteld dat ze sliep terwijl hij 1 minuut ervoor met 'haar' chatte is natuurlijk ongeloofwaardig. Denk dat kapitein is ontsnapt aan een beroving of iets dergelijkd
Je hebt gelijk, want uiteindelijk is het een optelsom van verdachte zaken, maar mijn kleine vriend overwon het van mijn verstand.

Achteraf gezien had die boef meer succes gehad met beroven als hij een vrouwelijke handlanger had gezocht die alleen het belletje deed en er in
de goed gevulde advertentie stond dat "haar" partner in de woonkamer blijft voor veiligheid.

Wat dat betreft ga ik ook liever naar een raamdame of sekshuis.
 
Op FB kun je zien dat er een actieve bewonersvereniging is en dat het een kinderrijke, kleurige buurt is. Die zitten niet op dit soort shit te wachten. Als je er aan toe bent, zou je de wijkagent kunnen informeren over wat je overkomen is.
"Het nieuwe rooster voor het Spreekuur van de wijkagent Monique Joldersma"
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan