JanJanssen
Newbie
- 8
- 01/02/26
- 1
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ondeugende-meid-opzoek-naar-spanning_8261577
Iemand als eens bij haar geweest?
Iemand als eens bij haar geweest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij is haar advertentie alleen online als ze beschikbaar is. Ik denk dat dit haar is inderdaad. Hoe was je ervaring?De advertentie is weg.
Ik ben wel bij een Sandy in Gouda geweest , lange NL meid jaar of 40 , vlak bij het station bedoel je die soms? Met die katten in huis ?
Nee is geen faker. Ik ben bij deze dame geweest. Maar is geen aanrader.https://www.sexjobs.nl/thuisontvangst/ondeugende-meid-opzoek-naar-spanning_8261577 Als het deze dame is, skippen. Is een foto verzamelaar en gooit je op de blok. Faker eerste klas.
Bijzonder als je foto's wilt, afspreekt en dan in de auto stapt en alles op de blok gooit. Mssn had jij geluk. Maarja alles bij elkaar grote red flag.Nee is geen faker. Ik ben bij deze dame geweest. Maar is geen aanrader.
Ze heeft als profielfoto een kat op whatsapp dus ik ga ervan uit dat zij het is. Op de profielfoto lijkt ze erg mollig. Hoe zou je haar omschrijven?De advertentie is weg.
Ik ben wel bij een Sandy in Gouda geweest , lange NL meid jaar of 40 , vlak bij het station bedoel je die soms? Met die katten in huis ?
Is het geen aanrader omdat ze passief is of zijn er meer redenen dat je haar afraad?Nee is geen faker. Ik ben bij deze dame geweest. Maar is geen aanrader.
Ik heb haar inderdaad wat gevraag over foto's verzamelen en dan blokken. Ze heeft inderdaawat verteld dat er mensen maar fotos van hun geslacht bleven sturen. Dat wil ze helemaal niet. Deze heeft ze inderdaad geblokkeerd.https://www.sexjobs.nl/thuisontvangst/ondeugende-meid-opzoek-naar-spanning_8261577 Als het deze dame is, skippen. Is een foto verzamelaar en gooit je op de blok. Faker eerste klas.
Nee maar er wel om vragen.... Grappige meid.Ik heb haar inderdaad wat gevraag over foto's verzamelen en dan blokken. Ze heeft inderdaawat verteld dat er mensen maar fotos van hun geslacht bleven sturen. Dat wil ze helemaal niet. Deze heeft ze inderdaad geblokkeerd.
Sorry, maar ik neem het echt even voor haar op. Ze wilt juist deze foto's niet, zeker niet via internet. En ja om eerlijk te zijn ik wilde ze ook opsturen maar ze was duidelijk dat ze dat niet wilde. Waarom zou je allemaal foto's van dickpics willen? respect maar ik begrijp echt niet waarom je dit aan het vertellen bent. Wat moet ze ook met daar mee. Ga langs drink en praat wat met haar. Ze wil je het echt naar je zin maken. Ja perfect is ze ook niet. Spanning om af te spreken jeeft ze nog steeds. Maar kunnen we gewoon eerlijk blijven op deze site? Goed of slechtNee maar er wel om vragen.... Grappige meid.
Ja die ligt erLigt de laminaat vloer er nog steeds niet ?
Die ligt er allang inLigt de laminaat vloer er nog steeds niet ?
Ligt de laminaat vloer er nog steeds niet ?
Het is niet alleen de katten @Cees254. Vind het nml niet netjes om in detail te treden mbt rommelig in huis en nu wordt de laminaatvloer zelf al benoemd. Iemand dit in financiele problemem zit en het zc doet die spot met haar gezondheid.Nee hoor ii ben geen maatschappelijk werker en heb genoeg sociale contacten. En ik krijg ook geen korting. Ik reageer omdat ik de negatieve reacties niet terecht vind . Ja ik heb zelf ook katten maar dat betekent niet dat het meteen onhygiënisch is. Ze is is heel hygiënisch en haar bed is dat zeker ook. En ze is druk aan het klussen in huis. Logisch dat het wat rommelig is maar hhet is wel schoon. Ik vind haar een lieve meid en zeker niet passief. Misschien ben ik wel heel dom en jullie heel slim.
Maar niet geweest of een poging tot een afspraak gemaakt?Met zo'n reactie kunnen ze dit onderdeel van de site wel sluiten. Het idee is toch dat mensen die al geweest zijn hun ervaringen kunnen delen zodat mensen die nog niet geweest zijn hier wat aan hebben… dus ik vraag gewoon netjes of iemand al bij deze dame is geweest.
Het is niet alleen de katten @Cees254. Vind het nml niet netjes om in detail te treden mbt rommelig in huis en nu wordt de laminaatvloer zelf al benoemd. Iemand dit in financiele problemem zit en het zc doet die spot met haar gezondheid.
Ik begrijp wat je wat je zegt Joshua. Het zijn nu niet alleen de katten als je zelf niet hebt is het anders. Ze laat nu lekker haar huisje opknappen, werkt hardt en wil gewoon even leven. Ze wekrt ook nog hele dagen en werk lange dagen. En dat even wat rommelig is schaamt ze zich totaal niet voor! Ik vind het persoonlijk echt meevallen. Spullen staan even door het hele huis ivm klussen Hoe druk ze hef ook ze zorgt sowieso voor een fris heerlijk bed!Het is niet alleen de katten @Cees254. Vind het nml niet netjes om in detail te treden mbt rommelig in huis en nu wordt de laminaatvloer zelf al benoemd. Iemand dit in financiele problemem zit en het zc doet die spot met haar gezondheid.
Zo goed kent@cees254 haar dus niet. Soort woordvoerder. En als je er bent en ze ziet je dat je hygienisch bent mag je het zc doen. Ook intiem...@Cees254 ze is al op de hoogte van deze site en dus ook haar negatieve recensie
Jazeker wel. Contact verloopt soepel. Zonder gekke verzoeken van haar kant of wat dan ook. Afspraak nog niet gelukt maar dat kwam door mijn agenda. Ik lees veel over de hygiëne van de woning; dat zegt wellicht iets over de bewoner maar is dat ook zo? Met andere woorden, hoe is haar eigen hygiëne?Maar niet geweest of een poging tot een afspraak gemaakt?