WHEM Sanna De Steeg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou geen foto's sturen. Die zoekt ze zelf maar op. Gaat ze daar niet mee akkoord; dan laat maar zitten. Op jaar de volgende:)

Ze vraagt basale zaken zoals leeftijd, hoe je er een beetje uitziet en dergelijke. Geen rare zaken.
 
Review
Laat ik beginnen met het positieve.
Het is een mooie, aardige vrouw met heerlijke billen en 2 harde ( B cup ) borstjes.
Ze doet erg haar best.
Maar................ Ik werd ontvangen in een leuk setje in een schoon huiskamertje.
Ze begon met mijn achterkant te "masseren" maar dat leek nergens op.
Toen ging het setje uit, maar de tanga bleef aan en ze probeerde B2B te doen,
maar dat leek ook nergens op.
Ik mocht mij omdraaien en ze begon "Japie " te strelen tot een "HP"
Ondertussen speelde ik die harde borstjes en haar billen.
Na afloop kwam ze nog even tegen mij aan liggen.
Al met al...........kletsen kan ze als geen ander, maar de rest is drie keer niks.
Betaald € 80 Zonde van de benzine.
Vaarwel Tweedehandsnet.😡😡😡
 
Review
Laat ik beginnen met het positieve.
Het is een mooie, aardige vrouw met heerlijke billen en 2 harde ( B cup ) borstjes.
Ze doet erg haar best.
Maar................ Ik werd ontvangen in een leuk setje in een schoon huiskamertje.
Ze begon met mijn achterkant te "masseren" maar dat leek nergens op.
Toen ging het setje uit, maar de tanga bleef aan en ze probeerde B2B te doen,
maar dat leek ook nergens op.
Ik mocht mij omdraaien en ze begon "Japie " te strelen tot een "HP"
Ondertussen speelde ik die harde borstjes en haar billen.
Na afloop kwam ze nog even tegen mij aan liggen.
Al met al...........kletsen kan ze als geen ander, maar de rest is drie keer niks.
Betaald € 80 Zonde van de benzine.
Vaarwel Tweedehandsnet.😡😡😡
Zou je hiervoor het formulier willen invullen en in een apart recensie topic zetten?
😃
 
Bedankt voor je recensie. Heb ook telefonisch contact met haar gehad. Ze praat idd veel maar heeft lieve stem en is heel aardig en spontaan. Gevraagd wat ze allemaal biedt. Tegen mij zei ze dat haar slipje aanblijft bij 1e keer. Maar bij een volgende keer doet ze die uit en als er een goede klik is wil ze ook intiem mc doen.
Gezegd dat ik heel nieuwsgierig ben naar haar maar dat ik toch ook haar poesje wil zien en voelen tijdens de wederzijdse massage. Is ze mee akkoord gegaan na beloofd te hebben om niet gelijk op neuken aan te sturen.
We hebben morgenochtend een date van een uur.
Ben benieuwd en zal het jullie laten weten.
 
Bedankt voor je recensie. Heb ook telefonisch contact met haar gehad. Ze praat idd veel maar heeft lieve stem en is heel aardig en spontaan. Gevraagd wat ze allemaal biedt. Tegen mij zei ze dat haar slipje aanblijft bij 1e keer. Maar bij een volgende keer doet ze die uit en als er een goede klik is wil ze ook intiem mc doen.
Gezegd dat ik heel nieuwsgierig ben naar haar maar dat ik toch ook haar poesje wil zien en voelen tijdens de wederzijdse massage. Is ze mee akkoord gegaan na beloofd te hebben om niet gelijk op neuken aan te sturen.
We hebben morgenochtend een date van een uur.
Ben benieuwd en zal het jullie laten weten.
Ja ik heb haar ook aan de telefoon gehad klonk spontaan en vriendelijk. Zelfde verhaal met eerste keer geen intiem enzo. Ik zei haar dat ik dat wel een beetje gewent was dat pijpen er wel een beetje bij hoort. Ging ze mee accoord. Miss vanavond nog een date. Ze smst mij zo. Ze zei dat ze in de steeg zit. Klopt dat.
 
Ja ik heb haar ook aan de telefoon gehad klonk spontaan en vriendelijk. Zelfde verhaal met eerste keer geen intiem enzo. Ik zei haar dat ik dat wel een beetje gewent was dat pijpen er wel een beetje bij hoort. Ging ze mee accoord. Miss vanavond nog een date. Ze smst mij zo. Ze zei dat ze in de steeg zit. Klopt dat.
In advertentie staat de Steeg, tegen mij zei ze wel al de straat en plaats ( 2 dorpen/steden dichterbij Arnhem)
 
Ja ik heb haar ook aan de telefoon gehad klonk spontaan en vriendelijk. Zelfde verhaal met eerste keer geen intiem enzo. Ik zei haar dat ik dat wel een beetje gewent was dat pijpen er wel een beetje bij hoort. Ging ze mee accoord. Miss vanavond nog een date. Ze smst mij zo. Ze zei dat ze in de steeg zit. Klopt dat.
En heeft ze ge-smst? Date kunnen krijgen voor vanavond?
 
Ja ze heeft gesmst. Maar kon het niet redden
Dat is jammer
Vanmorgen bij Sanna geweest. Afspraak stond voor 11 uur maar toen ik er was moest ik tijdje wachten terwijl er net een hoosbui was
Sorry sorry zei ze, ik geef je korting en we gaan langer door zei ze. Dus ipv €80 voor 1 uur werd het €70 voor 1.5 uur. Achteraf mocht ik niets extra betalen.
Maar dan nu de date zelf. Ze praat idd echt heel erg veel, springt van de hak op de tak en het merendeel van wat ze heeft gezegd heb ik maar langs me heen laten gaan. Er was geen touw aan vast te knopen.
De massage die ze mij gaf was wel heel fijn, licht erotisch ook. Ze houdt ervan om in je tepels te knijpen en er aan te likken. Haar slipje ging zoals afgesproken halverwege de date uit en ik heb haar heerlijk en uitgebreid mogen vingeren waarbij ze kletsnat werd en kreunde van genot. Het aftrekken deed ze heerlijk waarbij ze een aantal keren stopte om het hoogtepunt uit te stellen.
Al met al een prima date, zeker ook als je prijs erbij neemt.
Is het voor herhaling vatbaar? Nee voor mij niet. (Gezellig) praten tijdens een date is prima en vaak ook leuk. Maar deze waterval van woorden was voor mij veel teveel. Ik ging met een voldaan gevoel weg maar het voelde toch anders en minder dan
 
Laatst bewerkt:
Dat is heel gebruikelijk bij haar. Ik moest ook veel moeite doen.
Op een gegeven moment kreeg ik een berichtje dat haar telefoon nu aan staat en bingo.
 
hmmmm
2a3 maal ge-sms-ed , maar tot nu toe nog geen reactie gehad. En tel is inderdaad antw.service waar je niets kan inspreken .......
Is ze op een andere wijze wel te benaderen ? ( mail? )
 
Terug
Bovenaan Onderaan