Recensie Sanne, Amsterdam 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas hier precies hetzelfde.
Half uurtje voor de afspraak nog contact. Ik meld dat ik 10 min later ben en verexcuseer me. Ik kom net aan in schiphol, en radio-silence. Sta ik hier nu in badhoevedorp.

Ben benieuwd of er uberhaupt een reactie hierop komt.
Even een update:

Die gekke mup was in slaap gevallen! :D Maaaar ze werd wakker en belde me direct toen ik net toevallig de snelweg op was, dus we hebben gesproken, ik linea recta terug richting hotel en snel een korte sesh gedaan. Top opgelost.
Ze heeft het met de goede energie & vibe helemaal goed gemaakt. Leuke meid, wervelwind in bed en als ze volgende x wakker blijft en me weer wilt ontvangen, dan gaan we helemaal weer los!

Ciao Bella!
 
Even een update:

Die gekke mup was in slaap gevallen! :D Maaaar ze werd wakker en belde me direct toen ik net toevallig de snelweg op was, dus we hebben gesproken, ik linea recta terug richting hotel en snel een korte sesh gedaan. Top opgelost.
Ze heeft het met de goede energie & vibe helemaal goed gemaakt. Leuke meid, wervelwind in bed en als ze volgende x wakker blijft en me weer wilt ontvangen, dan gaan we helemaal weer los!

Ciao Bella!
Waarschijnlijk daarvoor zich suf laten neuken en zelf ook de nodige energie ingestoken. Zo te lezen ligt ze niet als een zak aardappel erbij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan