WHEM Sanne, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sommige woordjes, zials "tikkeltje ondeugd" en "lekkere plekjes" in combinatie met de prijzen bij de bodymassage verwijzen enigszins naar een erotische samenzijn........

Nou heren jullie zijn er maar druk mee. Vaag en traag.. 😂
Ik geef geen bedrijfsmatige massages. Dus ja ook ik heb een "normaal" leven met werk, kids en sociale verplichtingen. Als ik daarom heen een ondeugend uurtje kan inplannen doe ik dat graag met mensen waarvan ik 100 procent zeker kan zijn dat zij respect hebben voor mijn privacy en discreet zijn. Want andersom ben ik dat ook.
Je stapt namelijk mijn privé, mijn huis, mijn leven binnen.
Dus ik doe via de whatsapp al snel het kaf van het koren scheiden.
En ben al helemaal niet happig op mannen die online de was buiten hangen. Doe ik andersom namelijk ook niet 😘
Discretie staat namelijk bij mij op 1 !
De reviews op mijn website zijn authentic. Ik doe niet aan fake gedoe.
Liefs, Sanne

Laatst bewerkt:
Nou heren jullie zijn er maar druk mee. Vaag en traag.. 😂
Ik geef geen bedrijfsmatige massages. Dus ja ook ik heb een "normaal" leven met werk, kids en sociale verplichtingen. Als ik daarom heen een ondeugend uurtje kan inplannen doe ik dat graag met mensen waarvan ik 100 procent zeker kan zijn dat zij respect hebben voor mijn privacy en discreet zijn. Want andersom ben ik dat ook.
Je stapt namelijk mijn privé, mijn huis, mijn leven binnen.
Dus ik doe via de whatsapp al snel het kaf van het koren scheiden.
En ben al helemaal niet happig op mannen die online de was buiten hangen. Doe ik andersom namelijk ook niet 😘
Discretie staat namelijk bij mij op 1 !
De reviews op mijn website zijn authentic. Ik doe niet aan fake gedoe.
Liefs, Sanne
Mooi gesproken!

Terug
Bovenaan Onderaan