Algemeen Politie inval

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Best mogelijk dat dit bezoek vd politie met zoveel man sterk na de aankondiging van de gb op SJ is voorbereid en dat ze ook een zgn. machtiging tot binnentreden bij zich hadden. Die hebben ze dan moeten laten zien. Want anders moet de politie toestemming hebben om naar binnen te mogen tenzij sprake is van een levensbedreigende situatie. Kan ook zijn dat degene die de deur open deed geheel onwetend is geweest en de politie gewoon heeft binnengelaten. En dus op die manier heeft toegestemd.

Best mogelijk dat dit bezoek vd politie met zoveel man sterk na de aankondiging van de gb op SJ is voorbereid en dat ze ook een zgn. machtiging tot binnentreden bij zich hadden. Die hebben ze dan moeten laten zien. Want anders moet de politie toestemming hebben om naar binnen te mogen tenzij sprake is van een levensbedreigende situatie. Kan ook zijn dat degene die de deur open deed geheel onwetend is geweest en de politie gewoon heeft binnengelaten. En dus op die manier heeft toegestemd.
Dat bedoel Ik :)

Je berichten in dit topic klinken heel stoer maar zorg in ieder geval dat het klopt wat je zegt in dit bericht en in het bericht over de cautie
Hoe het in dit geval zit weet ik niet maar heb zelf 1 keer een huiszoeking bij de hand gehad waarbij ze een bij me inwonende huisgenoot zochten die nog een openstaande boete moest uitzitten.

Ze stonden iets van 2-3 man sterk voor mijn deur en wapperden met een huiszoekingsbevel. Moet je net mij hebben :). Het bevel bleek een paar dagen eerder te zijn afgegeven met een geldigheidsduur van een paar dagen die inmiddels net waren verstreken. Toen ik ze daar op wees maakten ze direct rechtsomkeer met de woorden "we zetten een mannetje voor de deur en regelen direct een nieuw exemplaar.

Hoewel ik daar niets van geloofde legde ik het voor aan mijn huisgenoot die besloot laat maar binnen dan. Dus ik naar buiten waar ze nog stonden (woon 3 hoog) en liet weten, ik ga het jullie niet onnodig lastig maken, kom maar kijken dan....

Dat lieten ze zich geen 2 keer zeggen en nog geen 5 minuten later waren ze al weer vertrokken.... zonder mijn huisgenoot die zich zolang onder haar bed had verstopt.

Zo zie je maar, zorgvuldigheid loont, of het nou gaat om het lezen van een huiszoekingsbevel of het doorzoeken van een woning :).

Laatst bewerkt:
Leuk, misschien kun je op die manier een inval afwenden voor die ene happening. Als je gehuurd zit tippen ze vervolgens je verhuurder (als gastheer). Bij de eerstvolgende keer dat je wat organiseert zorgen ze dat ze alles wel vooraf geregeld hebben. Meestal is het daarom na een waarschuwing afgelopen met een locatie. Ik heb ook wel een gastheer gehad (ik als klant hoor) die na een paar weken opnieuw begon, opnieuw in zijn woning. Dat is eventjes goed gegaan, omdat hij het zogenaamd in een andere stad hield (maar zijn vertrouwde klanten die zich meldden voor een party mailde dat het het oude adres was).
Maar de buurvrouw kon hij niet geruststellen. Dus stonden ze al vrij gauw weer op de stoep.

Maar we zijn nu inderdaad wel erg veel in het draadje over Sanne aan het kladden. Ik zelf niet in de laatste plaats. Kan dit niet verplaatst naar een ander topic? Misschien alleen het bericht van de inval hier laten, want dat is hoe dan ook wel een ervaring over het betreffende adres. Zou zonde zijn de erop volgende bijdragen helemaal te schrappen, daarom die op andere plek?

Wat Klopt er niet dan?
Als Ik niet word aan/Staande gehouden loop ik weg.
Ben ook niet verplicht tot antwoorden.
Zonder doorzoekingbevel geen toegang.

Ten eerste bestaat het begrip cautierecht niet. Daarnaast hoeft de cautie alleen te worden gegeven als je verdachte bent.

Daarnaast sla je de plank volledig mis met een doorzoekingsbevel. Een doorzoeking is met een rechter-commissaris en dan wordt er echt doorzocht. In dit geval zal het niet meer dan een machtiging tot binnentreden zijn geweest en dan is enkel zoekend rondkijken toegestaan.
Je mag ten alle tijden gebruik maken van t cautierecht.
Ze zijn verplicht om te melden U hoeft niet te antwoorden.
Als ze dat niet deden,hebben ze geen zaak.
Is er een Proces Verbaal opgemaakt?

Hoe het in dit geval zit weet ik niet maar heb zelf 1 keer een huiszoeking bij de hand gehad waarbij ze een bij me inwonende huisgenoot zochten die nog een openstaande boete moest uitzitten.

Ze stonden iets van 2-3 man sterk voor mijn deur en wapperden met een huiszoekingsbevel. Moet je net mij hebben :). Het bevel bleek een paar dagen eerder te zijn afgegeven met een geldigheidsduur van een paar dagen die inmiddels net waren verstreken. Toen ik ze daar op wees maakten ze direct rechtsomkeer met de woorden "we zetten een mannetje voor de deur en regelen direct een nieuw exemplaar.

Hoewel ik daar niets van geloofde legde ik het voor aan mijn huisgenoot die besloot laat maar binnen dan. Dus ik naar buiten waar ze nog stonden (woon 3 hoog) en liet weten, ik ga het jullie niet onnodig lastig maken, kom maar kijken dan....

Dat lieten ze zich geen 2 keer zeggen en nog geen 5 minuten later waren ze al weer vertrokken.... zonder mijn huisgenoot die zich zolang onder haar bed had verstopt.

Zo zie je maar, zorgvuldigheid loont, of het nou gaat om het lezen van een huiszoekingsbevel of het doorzoeken van een woning :).

Ook dit is geen 'huiszoeking' geweest. Daarnaast… ze hoeven helemaal niet weg. Een telefoontje en er was een nieuwe machtiging geweest maar ik kan me voorstellen dat dit verhaal mooi is om op een verjaardag te vertellen

Laatst bewerkt:
Je bedoelt denk ik op verdenking van illegale prostitutie. Prostitutie is immers niet verboden.

Ben je nou serieus?

Als je nou echt goed op de hoogte zou zijn dan weet je dat het niet illegale prostitutie is, maar prostitutie zonder vergunning.
Die krijg je niet voor thuisontvangst, omdat de meeste gemeenten altijd dwars liggen. Zou graag zien dat dat veranderd en ons met rust zouden laten.

Ben je nou serieus?

Als je nou echt goed op de hoogte zou zijn dan weet je dat het niet illegale prostitutie is, maar prostitutie zonder vergunning.
Die krijg je niet voor thuisontvangst, omdat de meeste gemeenten altijd dwars liggen. Zou graag zien dat dat veranderd en ons met rust zouden laten.
Mijn opmerking had eigenlijk betrekking op contant afrekenen in de advertentie van Sanne op SJ. Of misschien is dat ook gewoon toegestaan/legaal, dan heb ik het niet goed begrepen.

Zeker als de gb op hetzelfde adres wordt gehouden. Maar ik neem aan dat de organisator niet zo dom zal zijn. Als het een andere locatie wordt, is het verstandig om de deelnemers goed te screenen, want de kans is natuurlijk heel groot dat er een "blauwe" tussen zit. Of is het misschien toch met een sisser afgelopen en is er op basis van de verklaringen niks strafbaars geconstateerd (is een sexfeestje tegen betaling prostitutie zonder vergunning?). Of de inval moet in scène zijn gezet, dat kan ook een verdienmodel zijn (maar met 8 nepagenten lijkt dat niet waarschijnlijk).

Gangbangs waar men voor betaald is seksWERK. En sekswerk mag niet onvergund thuis gebeuren, dus ook geen seksfeesten.
Je mag allerhande jobs onvergund in je huis doen, maar sekswerk is het enige wat niet mag. In België mag dat wel, maar in dit schijtland niet.

Controleren op vrouwenhandel is een prima ding, maar heel het sekswerk zit onder het ministerie v justitie.
Logisch he als je eerlijk je werk doet, niet bedriegt en steelt.. maar je werk als crimineel wordt gezien.

Regels kan je veranderen, heeft België ook gedaan. Maar in dit land houdt men zich vast aan allerlei onrealistische regels van vele jaren oud. De wereld verandert elke dag, maar regels veranderen amper tot nooit.

Praten zijn ministers en gemeente ambtenaartjes heel goed in, maar er iets werkelijk mee of aan doen is weer een ander verhaal.

Ben je nou serieus?

Zonder vergunning is illegaal.

Illegale prostitutie melden via Centraal Meldpunt: Meld.nl https://share.google/q2fyllrwV3giAtn16

Vertel jij dan eens waar al die illegale sekswerkers terecht kunnen?

1. Bijna elke club discrimineert op looks en leeftijd.
2. Er sluiten meer clubs dan er open zijn of bijkomen
3. Je bent verplicht om bepaalde tijden/dagen en kleding te dragen
4. Sommige clubs zijn totaal niet sexy met hun aankleding v de kamers
5. De helft of meer van je inkomen verdwijnt in de zak vd uitbater

En zo kan je nog wel ff doorgaan

Dus.. vertel eens.. waar kunnen de illegale dames heen?

waar kunnen de illegale dames heen?
Wat Joke allemaal opsomt daar is niets van gelogen natuurlijk.
ikzelf kom ook graag in dit zwarte circuit
ik noem het graag onvergunde locaties
want het woord illegaal vind ik zelf niet zo gepast.
de dames in kwestie doen natuurlijk niets fout maar het probleem is meestal de locatie
als jij in een gewoon huis 10 mannen per dag ontvangt valt dit ontzettend op natuurlijk.
Of je moet wel heel afgelegen wonen. een groot appartementencomplex is altijd veel veiliger voor ontvangst.
Sekswerk geeft natuurlijk helemaal geen overlast maar het valt gewoon ontzettend op in een gewone woonwijk.
En dan begint het gezeik natuurlijk.

Wat Joke allemaal opsomt daar is niets van gelogen natuurlijk.
ikzelf kom ook graag in dit zwarte circuit
ik noem het graag onvergunde locaties
want het woord illegaal vind ik zelf niet zo gepast.
de dames in kwestie doen natuurlijk niets fout maar het probleem is meestal de locatie
als jij in een gewoon huis 10 mannen per dag ontvangt valt dit ontzettend op natuurlijk.
Of je moet wel heel afgelegen wonen. een groot appartementencomplex is altijd veel veiliger voor ontvangst.
Sekswerk geeft natuurlijk helemaal geen overlast maar het valt gewoon ontzettend op in een gewone woonwijk.
En dan begint het gezeik natuurlijk.

Zeker als de verhuurders voor het "grote geld" gaan en dan 4 dames in hun huis toelaten.

Helaas zou ik niet met zekerheid durven zeggen dat sekswerk voor de omwonenden geen overlast bezorgt. Dat is toch wel erg afhankelijk van hoeveel moeite de dame daarvoor doet en haar klanten en het soort klantenkring. Zeker als er ook problematiek als drugs, drank, psychische en sociale problemen bij komen. Dat laatste kan zeker ook zonder dat er prostitutie bijkomt overlast opleveren hoor, maar met de aanloop van heel veel mannen, veel contant geld en vaak geldnood is de kans toch net iets groter. Dat zeg ik niet om te stigmatiseren en te vingerwijzen. Ben zelf ook afnemer, zij het meer gb's, verder alleen de ramen.
Maar laten we wel proberen realistisch te zijn. Het gaat lang niet altijd zoals Joke en andere nette dames op dit forum het zouden aanpakken. Van de klanten minstens zozeer de schuld als van de dame, maar daar hebben omwonenden geen boodschap aan.
Dan zou je zeggen: vergun dan alleen onder voorwaarden, zodat er geen overlast is toegestaan.
Maar het is enigszins te begrijpen dat een overheid er dan voor terugschrikt om daar toezicht op te houden, verspreid over een hele stad. En dat omwonenden daar niet van afhankelijk willen zijn. En we vinden allemaal dat die ook wat te zeggen moeten kunnen hebben als ergens een vergunning voor een bedrijf of activiteit wordt afgegeven.
Heel simpel is het allemaal niet.... Toch zou ik zelf best graag zien dat het wel goed vergunbaar of misschien zelfs vergunningvrij zou zijn. Maar daar zit ook iets van eigenbelang -als klant- in....

Laatst bewerkt:
voor het "grote geld" gaan en dan 4 dames in hun huis toelaten
Of zoals in Oudenbosch twee huizen naast elkaar in een rijtje
dit zijn geen huurhuizen maar gewoon koopwoningen
en dan vier dames per huis
met een mooi Plantsoen en 15 woningen aan de overkant
die er mooi zicht op hebben
Is toch lang goed gegaan
maar de verkeersdruk in de wijk nam nogal behoorlijk toe

Terug
Bovenaan Onderaan