Recensie Sanne, C'est la Vie , Zwolle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papapaul

Stamgast
Forumpionier
276
03/07/21
151
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com/dames
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk Sanne te pakken gehad. Vóór corona al een paar keer bij haar geweest. Toen ging ze bij een andere salon werken wat te ver weg was voor me. Tot mijn verbazing zag ik haar foto weer bij Cest la Vie en heb er wel 2 maand over gedaan om een afspraak met haar te maken. Zo verschillend zijn haar en mijn mogelijkheden.
Haar gezicht was ook vol van verrassing mij weer te zien en ik kreeg een heerlijke knuffel en kus op de mond. We kletsten wat af terwijl de plichtplegingen als automatisch werden volbracht: uitkleden, kleren netjes wegleggen, douchen en toen lekker naakt die knuffel van zo net overgedaan. Ze masseert heel lieflijk met die warme olie en door het gezellig keuvelen was daar eigenlijk niets geils aan. Was ook even niet nodig. Wat wel geil was, was het uitzicht op de spiegel naast het bed. Om haar naakte lijf en platgedrukte borsten over me heen te zien glijden.
Ik had beneden al afgerekend. 90 euro omdat ik maar drie kwartier de tijd had. Eigen schuld. Ik had telefonisch beloofd dat ik er met 5 minuten zou zijn, dat moest ook van de dame aan de telefoon. Druk verkeer en files in de stad lieten mij te laat aankomen. Hijgend van het snelwandelen vanaf de parkeerplaats, kwam ik er een kwartier te laat aan. Toch vroeg de gastdame of ik wat wilde drinken. Ja, een energydrank graag. Ze schaterde.
Afijn, lang verhaal kort ( haha). Sanne zei me dat ik me om kon draaien. Zo kon ik van haar gewicht en haar gladde lijf ontzettend genieten. Temeer omdat ik zo heel goed bij haar mooie borsten en haar hete poesje kon komen. Nooit direct die vinger erin porren mannen! Zachtjes plagen en strelen en je voelt dat heerlijke hete vocht komen. Ik vroeg haar of ze nog steeds "extra's" doet. Ja hoor, zei ze. Maar was jij dat die zo graag beft? Ik weet het niet weer. Yup...thats me! Nou dat werd een zalige 69, nadat ze een cd erom had gedaan. Net voordat ik klaar kwam, klom ze van me af en plaatste zichzelf op één knie naast me op het bed over me heen en bereed me in hoog tempo. Door al die olie was het gevoel wat weg en zou me niet snel klaar laten komen. Dus overgegaan op het betere handwerk. Dan is mijn goed geoliede penis wel gevoelig! Ik spoot een flinke hoeveelheid over mezelf en haar handjes, te veel voor de drie doekjes die ze me toewierp.
Om de beurt onder de douche, waarna ze alles met ontsmettingsmiddel behandelde. Zeer geruststellend! Ik kleedde mij aan en gaf haar de extra 50 euro.
Beneden afscheid genomen met een kus. Ik ga er beslist weer heen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan