WHEM Sanne, Deinze

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sorry onder de heren onder jullie maar ik neuk nooit zonder condoom waar die onzin word vandaan halen fantasie dus bij deze neuk ik nooit zonder
Dank u
Dank je wal Sanne voor je bericht. Helaas is het kwaad al geschiedt.
Door die post van Siejewie zullen veel mannen terughoudend zijn om een afspraak te maken zijn. Ook ik. Spijtig wat je bent net het soort dame die ik graag opzoek.
Gttz Wrecker.

Sorry onder de heren onder jullie maar ik neuk nooit zonder condoom waar die onzin word vandaan halen fantasie dus bij deze neuk ik nooit zonder
Dank u
Raar, in augustus was er nog sprake van nzc in haar advertentie...heb ik zelf gezien. Ook op het nzc-forum wordt er over gesproken. Zijn dat dan allemaal leugenaars daar🤔
Geef dan gewoon eerlijk toe dat je dat wel een tijdje gedaan hebt, maar dat het nu niet meer kan. Dit knaagt echt aan je geloofwaardigheid.

Toen ze haar advertentie helemaal in het begin plaatste, weet ik zeker dat ze had aangegeven dat ze intiem was zonder condoom, meerdere posts hadden het daar trouwens over. Was dat een fout? Misschien? Maar zoals ze zeggen: het kwaad is al geschied.

Terug
Bovenaan Onderaan