WHEM Sara Alkmaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame loopt al heel lang mee, ontving lange tijd in Amstelveen, stond ook op Hookers. Ben een paar keer bij haar geweest paar jaar geleden in Heerhugowaard, leuke vrouw maar matige ervaring, zou er zelf niet meer heen gaan.
 
Matig betekend dat de service meestal beneden maat is.
Ik heb haar een paar jaar terug bezocht in een hotel rond Schiphol waar ze tijdelijk ontving.
Enige postieve is dat de kamer netjes en schoon was.
Inzet van dame was ronduit slecht, kon niet fatsoenlijk pijpen en na twee stoten neuken klaagt ze waarom je nog niet klaar komt. Ze is echt niet blond maar geblondeerd ...ik meen dat ze van Marokkaanse komaf is.
 
Matig betekend dat de service meestal beneden maat is.
Ik heb haar een paar jaar terug bezocht in een hotel rond Schiphol waar ze tijdelijk ontving.
Enige postieve is dat de kamer netjes en schoon was.
Inzet van dame was ronduit slecht, kon niet fatsoenlijk pijpen en na twee stoten neuken klaagt ze waarom je nog niet klaar komt. Ze is echt niet blond maar geblondeerd ...ik meen dat ze van Marokkaanse komaf is.
Zo irritant die dames die op Kinky bij afkomst Nederlands zetten maar dan Marokkaans zijn ofzo.
Ik wil bij afkomst zien wat voor uiterlijk ik kan verwachten, niet wat voor paspoort of verblijfsvergunning je hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan