WHEM Sara, amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Schitterend inderdaad, maar word altijd wat achterdochtig als een dame met zo'n flinke borstomvang zichzelf omschrijft als 'B cup'. Gebeurt in ieder geval zelden bij kloppende profielen. Too good to be true, ben ik bang
 
Schitterend inderdaad, maar word altijd wat achterdochtig als een dame met zo'n flinke borstomvang zichzelf omschrijft als 'B cup'. Gebeurt in ieder geval zelden bij kloppende profielen. Too good to be true, ben ik bang
Hmm misschien wel, maar je ziet wel foto's in Amsterdam en Den Haag voorbij komen. Misschien iemand in de omgeving Amsterdam die de gok kan wagen ? Woon er zelf meer dan een uur vandaan dus reis anders meer dan twee uur voor jan lul mocht het een nep profiel zijn haha.
 
Deze foto's komen vaker voorbij en heb haar al eerder gezien. Ze zijn idd. geweldig. Het geheel roept voor mij echter te veel vragen op. Zo'n verkeerde cup maat geef mij ook altijd de indruk van fake gegevens en daarddoor dan de vraag wat er allemaal nog meer niet klopt.
 
Kijk goed naar de foto. En de rand van haar+jas enzo. Dat sluit niet aan qua focus etc met de rest.
Belichting is ook off... en ja schaduw onder het bankje is heel hard. OP het bankje is deze wazig...
 
Lijkt eerder te komen door lichtbron voor haar (lantarenpaal? zie ook de dubbele schaduw), die schaduw op de tegels klopt volledig met haar lichaamshouding en die krijg je toch niet zo maar even gephotoshopt
 
Schaduw komt van drie kanten... dat is wel gek
de schaduw aan de rechterkant komt van linksachter

Klopt niet met positie lantarenpalen ;)


Overigens kan de DAME wel "echt" zijn. Maar de fotos... mwah. Zwaar bewerkt...
 
Maar waarom zou iemand in vredesnaam zoveel moeite gaan doen om dat erin te photoshoppen? Geloof ik niets van. Anyway, tijd voor een bezoek dus.
 
Proef op de som genomen,

Ze is een hele lieve meid maar de service is ver onder de maat.
Ze is de de dame van de foto's (al zijn de fotos net iets mooier dan de werkelijkheid)
Weinig mogelijk en ligt erbij als een zoutzak, bespaar je geld zou ik zeggen.

Als ze begint te zweten begint ze ook goed te stinken dus ik zou een raam open zetten.
 
Ik vind dit soort recensies nooit echt kloppen.

Een beetje tegenstrijdig.

Als je erbij ligt als een zoutzak kun je doorgaans niet gaan zweten, want je beweegt dan niet zo veel.

Ga je bewegen dan zou je kunnen gaan zweten, maar eigenlijk alleen als je juist vrij langdurig behoorlijk actief bent.

Als er weinig mogelijk is en de service ver onder de maat is kan dat, maar als iemand een hele lieve meid is zou je denken dat dit enigszins bespreekbaar zou zijn.
Meestal is er bij heel lieve dames best wel wat mogelijk (tenzij je het onmogelijke wilt, een hoop handelingen binnen een relatief korte tijd ofzo) en bij stugge dames juist minder.

Waarschijnlijk dacht Waawaa, het is de dame van de foto en ze is best lief en knap, maar toch is er geen echte click en het aanbod is ook niet helemaal wat ik me er bij voorstelde.
Kan gebeuren, maar dan zou je denken: Het is het een of het ander....zeggen dat iemand heel lief is en dat ze stinkt voelt een beetje dubbel.
 
Foto 18 is 100% Amsterdam dus of ze werkt al jaren met de vakantie foto's van een erg mooie meid…..of ze klopt gewoon.

Ik verwacht het laatste.

Wel verrast dat er niet meer ervaringen zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.434
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan