Recensie Sara, Arnhem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

langepretstik

Newbie
16
08/09/21
17
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/5837895-sara
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen Donderdag bij Sara geweest.

Via WA afgesproken op locatie in de buurt van Presikhaaf. Na enige minuten wachten vertelde ze welk nr. Ging vrij soepel.
Bij het openen van de deur deed een mooie dame open. Ik was positief verrast.
Ze begeleidde me naar de kamer en na het betalen zei ze "you relax" terwijl ze het geld wegbracht. Ik vroeg om wat water en ze bracht een ongeopend flesje gekoeld water. Het was erg benauwd die dag.

Ze begon mij uit te kleden en na wat zoenen en voelen ging ze vrij snel over tot pmc. Haar borsten zijn vergroot en voelen wat stevig aan, maar wel lekker. Daarna ging ze liggen en was met pretvet in de weer maar ik wilde haar eerst beffen, vond ze goed.

We hebben verschillende standjes gehad en ze nam ook initiatief en was bovenop ook zelf actief.
Qua tongzoenen was ze wat terughoudend, heb 1 keer haar tong licht gevoeld.

Omdat het zo benauwd was heb ik via handwerk op haar borsten en gezicht het witte goud gedrapeerd.

Ik vond haar heel welwillend en ontzettend lekker.
Daarna gaf ze me nog een massage en heb ik er ook een aan haar gegeven, dat kon ze erg waarderen. Daarna nog even douchen en ze gaf regelmatig nog kussen tijdens het langslopen en afwisselend douchen.

Ik vond het een heel fijn uur en zou zeker nog eens terug willen.... Echt een schatje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan