Recensie Sara Beringen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vanlaerke

Wandelaar
54
21/04/22
31
18
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/de-beste-hoer-die-je-zult-vinden.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op een avond met deze meid wat sms'jes uitgewisseld en omdat het niet ver is van waar ik woon een afspraakje gemaakt.
De fotos bevielen mij wel omdat ik een leuke skinny dame wel kan appreciëren , maar we kunnen kort en bondig zijn over de add en de dame want het is niet de dame van op de fotos.
dit is een gekend adres in Koersel en de locatie is wel mooi maar de dame die de deur opendeed was een kleine zuid Amerikaanse met een dikke kont dus helemaal niet die van de fotos.
op de kamer gegaan betaald en dan tot de vaststelling gekomen dat ze amper Engels kan alleen Spaans en dat het volgende in de add :
-" Bij al mijn diensten is het samen douchen altijd inbegrepen. Het eerste bij elke dienst is een heerlijke erotische douche. Ik zuig je en laat je me daar neuken als je dat liever hebt"
-"Ik geniet ook van pikken zuigen zonder condoom, omdat ik het extra spannend vind om jouw heerlijke sappen in mijn mond te voelen"
allebei

Niet klopten, condoom bovengehaald rond mijn half slappe dingo gedaan en ze begon te pijpen wat zeker niet slecht was, dan een klodder crème rond het condoom en er in doggie, na een paar minuten overgegaan naar Missio en klaar gekomen.
Mooie locatie maar geen goede service en fake fotos, geen herhalingsgevaar dit adres is voorlopig geschrapt voor mij ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan