Recensie Sara Duran, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb onlangs geprobeerd contact op te nemen via Whatsapp met een vers nummer dat nergens anders voor gebruikt is. Na een uur geen reactie maar wel gebeld door een totaal ander nummer uit de VS.
Eerste keer dat ik een dvp benader dus heb er geen ervaring mee, maar is wel heel verdacht vind ik
 
Ik heb onlangs geprobeerd contact op te nemen via Whatsapp met een vers nummer dat nergens anders voor gebruikt is. Na een uur geen reactie maar wel gebeld door een totaal ander nummer uit de VS.
Eerste keer dat ik een dvp benader dus heb er geen ervaring mee, maar is wel heel verdacht vind ik

Vandaag toch nog langsgegaan na opnieuw contact op te nemen. Was op mijn hoede, maar ze beweerde het nummer niet te kennen en er is verder ook niks vreemds gebeurd. Dat Amerikaanse telefoontje was raar maar ik denk niet meer dat het gerelateerd was.
 
Laatst bewerkt:
Ben er als maagd naar binnen gegaan dus ik voel me niet heel gekwalificeerd om een fatsoenlijke review te schrijven. Ik kan wel zeggen dat de fotos kloppen en dat de service goed was. Ze was heel chill en was ook geen klokkijker.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5909682-sara
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ben ik op bezoek geweest bij Sarita. Ze ontvangt in een appartement in Amsterdam. De slaapkamer was een beetje donker, maar na een paar minuten was dat geen probleem. De foto's in haar advertentie kloppen.
Ze begon te zoenen (geen TZ, maar dat heb ik niet om gevraagd. Ik weet niet of ze dat doet). Daarna likte ik haar grote borsten, een ze begon met PZC. Dat deed ze heerlijk. Toen deden we 69, en haar pik wordt heel sneel groot.
Ze probeerde me te neuken (MC), maar na 10 minuten gaf ik het op. Ik ben een beginner en heb alleen ervaring met aziatische dames met kleinere lullen. Haar pik was een beetje te dik voor mij.
Dus ik heb haar gepipjd totdat ze in mijn mond heeft klaarkwam (dat heb ik aangevraagd).
Nu was het mijn beurt haar te neuken (MC). Ik heb dat in 4 posities gedaan en uiteindelijk kwam ik terwijl ze met haar grote kont op mijn gezicht zat 🤤
Tenslotte heb ik gedoucht, en met haar gepraat.
Sarita is geen klokkijker. Ik ben zuid-amerikaans, dus we spraken spaans. Ze zegt dat haar engels niet zo goed is, maar dat kan ik niet bevestigen. Ze is relaxed en zeker een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat Karmen kattig deed op whatsapp deze dame bezocht. Ze ontvangt in Amsterdam. Inzet was echt top. Ze spoot in mijn mond en heeft een dikke en lange lul.
Ze zoent heerlijk met tong. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
19-20
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5909682-sarita#reviews
Deze heerlijke meid van de week ontmoet via Grindr in een rijtjes huis in Lelystad vlakbij de A6.

Mooi en klein super vrouwelijk popje. Hele mooie flinke tieten, heerlijke ass (uiteraard nep maar totaal niet storend). Al met al echt een heel mooi exemplaar.

Ze zoende me erg geil en met veel overgave, net als pijpen! Diep en nat, heerlijk. Haar pik wordt in no time snoei hard en een goeie 19-20cm en lekker dik. Heerlijke paal om goed te deepthroaten net als zij bij mijne deed.

Na een lange tijd voorspel wilde ze geneukt worden in die heerlijke ronde ass van dr. Eerst doggy, daarna zat ze op me en had ik zicht op dr mooie koppie, heerlijke tieten en die kei harde paal die ik als een helicopter zat draaien tijdens t stoten.

"I wanna fuck you too baby". Ik ben meer top maar toch geprobeerd. Ze begon erg voorzichtig en na een minuutje en de pijn verzacht was ging ze wel lekker los.

"I wanna come while you fuck me"
Ik lag al op mn rug dus ze kon er snel op komen zitten. We stootte een paar minuten flink hard in dr kontje waarna ze met flinke en kei harde stralen zaad mn hele buik en borst onderspoot. Ze kwam van mn kei harde paal af, zoog me en toen ze voelde dat ik kwam trok ze me met veel gevoel af en spoot in haar wagenwijd geopende mond en een paar stralen in dr gezicht.

Dit was echt een ontzettend geil bezoekje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan