Recensie Sara, Hasselt 4,68 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sara-3289/
Totale kosten (in euro)
160
Ik kan de reacties hierboven alleen maar beamen!
Geweldige massage, pijpt heel lekker, enkel intiem is ze nogal aanmoedigend en dat was idd wat storend maar was niet de hoofdreden waarvoor ik kwam.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
160
Een paar weken geleden ook voor de eerste keer afgesproken met Sara. Op maandag een Whatsapp gestuurd en voor dinsdag al afgesproken. Dit ging zeer vlot.
Adres krijg je en de dag zelf kreeg ik nog foto's van waar het appartement juist lag. Zeer gemakkelijk te vinden en om te parkeren ook geen probleem.
Ik moest sturen als ik er was en dan zou ze meteen de deur komen open doen. Ik vind Sara een mooie vrouw. Ze heeft wel brede heupen (voor mij persoonlijk iets te breed) wat op de foto's minder duidelijk is. Mij even opgefrist in de douche en de massagetafel op voor een lekkere massage, heel ontspannend. Achteraf gezien misschien iets te lang omdat er wat minder tijd over is voor de rest. We gingen het bed op en begonnen lekker te tongzoenen en met haar mooie borsten te spelen en eraan te sabbelen. Ze begon mij lekker rustig te pijpen zonder condoom, redelijk zacht (voor mij misschien iets te zacht maar had haar daar misschien ook kunnen op wijzen) Ze kon wel goed aanvoelen wanneer het hoogtepunt bijna daar was en stopte dan ook op het juiste moment. Toen heb ik haar nog lekker gebeft wat ze wel kon waarderen. Ze vroeg of ik ook nog intiem wilde en dat wilde ik wel. Ze deed een condoom aan op mijn harde lul en is ze lekker op mij komen zitten. Dit vond ik zo lekker dat ik heerlijk klaarkwam maar veel te snel. Condoompje was goed gevuld zei ze met een knipoog. Babbelen met haar was ook wel aangenaam over de gewone dingen en ze vroeg ook wel waar ik nog zoal ging wandelen. Omdat ik iemand ben die niet zoveel ga wandelen en pas ga na veel opzoekwerk is dit maar een paar keer per jaar. Als besluit een leuk uurtje waar de massage misschien iets te lang had geduurd zodat er geen tijd meer was voor een 2de ronde en dat is bij mij toch een beetje een must. Of ik nog eens terug ga weet ik nog niet maar die kans zit er toch wel in.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
160
Mijn ervaring is vergelijkbaar met bovenstaande recensie. Ik wilde wel eens een goede massage met olie. Die heb ik zeker gekregen. Het duurde misschien wel een half uur. Ik heb niet zo veel gepraat en haar haar gang laten gaan. Haar body massage over mijn rug heen met haar tepels en borsten was lekker. Had ook wel gemogen als ik op mijn rug lag. Uiteindelijk rechtop zittend op de massagetafel, toen onze gezichten op dezelfde hoogte kwamen een aantal tongzoenen. Dan verder op bed.

Ze bleef nogal rustig, comfortabel, maar voor mij ontbrak uiteindelijk de (extra) erotische geile touch. Kan natuurlijk deels aan mij liggen. Na 1 keer klaar komen was het al weer tijd.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
160
Hey,

Wat kan ik nog toevoegen aan de loftrompet die klinkt voor Sara?

Ze is fantastisch, alles klopte: contact was soepel en duidelijk, mooie ontvangstlocatie, prachtige open vrouw, de fameuze 'klik' was er, sex was uitstekend

Zoals altijd: behandel haar met respect, wees zelf open en je krijgt zoveel, zóvéél terug van haar!

Groetjes,

Marc

Terug
Bovenaan Onderaan