Recensie Sara, House of Pleasure, Kinrooi 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

veli

Vaste klant
215
20/10/21
3.174
21
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-vandaag-aanwezig-house-of-pleasure-kinrooi-ophoven.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren op de bonnefooi binnen gesprongen bij onze vriend Raymond. Uit de lineup van 3 latina's koos ik er Sara uit: een guitig gezichtje, all natural body met een killer accent uit Medellin. Blijkbaar ook een splinternieuwe toevoeging.

Social time was helemaal top, gewoon lekker ouwehoeren over koetjes en kalfjes. Ik was echter niet in vorm en bij het aanbrengen van een condoom voor de pijpbeurt wist ik helaas al hoe laat het ging zijn. De pijpbeurt was oke, maar om kleine veli hard te zuigen met een plastiekje rond kost helaas wel wat meer moeite.

Vervolgens enkele standjes gedaan met een halfstijve pik en haar tenslotte in doggy laten zitten met de hoop dat die massieve kont me over de streep zou trekken. Dat gebeurde ook en de rest van de tijd werd volgemaakt met een massage en meer social time.

Om eerlijk te zijn is het moeilijk beoordelen daar ik zelf niet in vorm was, wordt misschien nog eens herhaald als ik op scherp sta.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan