Aangezien ik ze niet op het forum kan vinden, hier mijn eigen ervaring.
Sara, Sara Sweet Spanish, of Sara Young Hot New.
Spaanse van oorsprong, ontvangt in Geraardsbergen/Lessen (binnenkort in Wavre), text in 't Frans, spreekt Engels (goed genoeg).
Gevraagd om massage met extra's de volgende dag. Contact via Whatsapp ging vlot en antwoorden kwamen snel. Dag zelf werd spontaan opnieuw bevestigd.
Bij ontvangst was meteen duidelijk dat de foto's echt zijn. Klein, sportief slank, schattig gezicht, mooie borsten en wat een kont! Volledig mijn type, quoi.
Redelijk zakelijk. Korte zinnetjes. Uitkleden, douchen, mondhygiene, bed op.
Massage was die naam niet waardig: beetje strelen en creme insmeren op de rug, waarbij ze zelf een geeuw niet kon onderdrukken, veel goesting krijg je daar niet van

.
Ze vroeg zelf gelukkig snel me om te draaien, waarna er zonder aarzelen werd begonnen met aftrekken en pmc. Normaal vind ik dat laatste maar niks, maar dit was echt goed. Ik miste een beetje persoonlijk contact (ook al omdat ze dat wel laat uitschijnen in de advertentie), maar dat werd beter toen ze merkte dat ik een woordje Spaans kan. Dat brak een beetje de eentonigheid. Toen ze zelf wat meer leek te ontdooien nam ook het oogcontact toe, wat ik fijn vind.
Ook intiem nadien was erg lekker: strak, kronkelend en haar lijf (prachtige, volle borsten, B-cup) en haar snoetje zijn echt mijn ding.
Vooral op zijn hondjes: ze heeft recent haar kont laten opvullen (nog niet te zien op de foto's), en hoewel ik graag puur natuur heb was dit mega lekker. Haar uithoudingsvermogen is erg goed, aangezien ik met condoom zelden kan komen duurde het lang. Nadien nog HJ, ook dat duurde lang, ze keek zelf beteuterd toen ik dat uit eigen wil afbrak.
Ik hou nogal van sensueel en emotioneel intiem, en het fysieke is soms bijzaak. Bij Sara was het net andersom, en wel zo lekker.
Voor
pzc en tongzoenen worden extra's gevraagd, niet uitgeprobeerd