Recensie Sara/Morena, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
653
06/12/21
1.167
108
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6059283-sara
Totale kosten (in euro)
150
Omdat het wel weer eens tijd was voor een échte ebony Colombiaanse heb ik het er maar op gewaagd bij Sara. De videocheck vooraf was geruststellend, ze is het echt.
De ontvangst in het minder frisse deel van Den Haag was niet perse veelbelovend, maar daar is weinig aan te veranderen. Het appartement is een bende en er wordt standaard niet vooraf gedoucht. Een afknapper, want het zegt iets over de hygiene. Omdat ik vroeg was had ik waarschijnlijk geluk; Sara's haren waren nog nat en ze leek net onder de douche vandaan te komen.

Haar verschijning was gelukkig geweldig. Ze is groot (niet zo zeer lang), vol en heeft een mooie lach. Met een paar woordjes Spaans redden we ons en ik word getrakteerd op in een zwoel lingeriesetje. Haar kont is magistraal en lijkt me natuurlijk, hoewel hij absoluut onnatuurlijk groot en dik is. Tot mijn onverwacht genoegen heeft ze ook een paar serieus grote mooie borsten die vragen om gekneed te worden.

Na wat gedraai en geflikflooi zijn we vrij snel tot zaken gekomen en breidde ze haar lapdance uit met mijn knoepert ver in haar bips, een fantastische aanblik. Pijpen was met condoom en zoenen kreeg ik niet voor elkaar zonder de portemonnee extra te trekken. Teleurstellend.
We bleken toch goed te klikken en verzandden al snel in een ongehoorde beukpartij, waarbij het geluid en zicht op haar zweterige zwarte lichaam me apegeil maakte. Na een aantal klassieke standjes was het onmogelijk niet te komen toen ze met haar klappende en flappende ass-cheeks op me kwam zitten. Ik werd uitgemolken en er was geen redden meer aan.

Daarna de kater van de doekjes en de keukenrol, gelukkig wel met (ook van haar) een gelukzalige glimlach. Bij gebrek aan douche stond in na 30 uur weer buiten, ipv na de betaalde 45 minuten. Een wijze les voor de volgende keer (30 minuten is genoeg), want die gata er waarschijnlijk toch wel komen.

Terug
Bovenaan Onderaan