Recensie Sara, Pattaya massage, Winschoten 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frisian dick

Vaste klant
135
12/01/23
96
10
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.pattayamassage.nl/
Totale kosten (in euro)
80
Een aantal dagen terug op een ochtend weer eens een bezoekje gebracht aan Pattaya massage.
Ik was er om 10:30 en kon kiezen tussen 2 dames. Sara en Yaya, beide knappe dames met mooie borsten.
Gekozen voor Sara.
Toen we naar boven wouden lopen kwam er nog een 3e dame binnen. Ik was dus net te vroeg, anders had ik kunnen kiezen tussen 3 dames.

Op de kamer eerst €80 betaald voor 1 uur massage.
Toen ging Sara naar beneden om het geld weg te brengen en een flesje water te halen en ging ik ff snel douchen.
Toen ze terug kwam had ik me net afgedroogd en kon het feest wat mij betreft beginnen maar Sara gaf aan dat ze eerst ook nog wou douchen.
Opzich is met een beetje extra hygiene niets mis mee natuurlijk. Alleen is het jammer dat dat van je betaalde tijd af gaat.

Afijn, toen ze klaar was begonnen we en vroeg ik gelijk of ik 2 keer klaar kon komen. Dat vond ze prima en ze wou dan ook gelijk wel voor de 1e keer gaan. Dit ging vrij snel en was wel lekker.
gelijk daarna maakte ze de boel ff schoon en liep ze weer naar de douche om haar handen te wassen.
Daarna mocht ik op mn buik gaan liggen en heeft ze mn achterkant gemasseerd. Dit deed ze wel redelijk.
Na een tijdje mocht ik me omdraaien en heeft ze de voorkant nog even gemasseerd en toen begon ze ook al vrij snel aan de 2e ronde. Dit deed ze wel erg lekker en toen ik gekomen was maakte ze de boel weer ff schoon en mocht ik alweer douchen.
Ik had het idee dat het uur nog lang niet voorbij was. En een blik op de klok bevestigde dat gevoel. De massage heeft hooguit een half uur geduurd.
Toen ik klaar was met douchen ging Sara ook weer douchen en daarna vertrokken we weer naar beneden en namen we afscheid.

Al met al ben ik krap aan 45 minuten binnen geweest (inclusief het vele douchen enz) wat ik overigens niet gewend ben bij Pattaya (of voorheen "Angel") massage.

Uiteindelijke oordeel: Sara is een lieve en knappe vrouw, maar wil je waar voor je geld (of tenminste de tijd vol maken) dan denk ik dat je beter voor een andere dame kunt kiezen. Voor mij in ieder geval geen herhalingsgevaar bij haar.

Sara gaf aan iedere week van maandagmiddag tm donderdagmiddag of vrijdagochtend te werken.

Terug
Bovenaan Onderaan