Recensie Sara, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9296115-sara
Totale kosten (in euro)
440
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze m'n eerste bijdrage.. En ja ik snap dat ik als newbie en na de openingspost met een korreltje zout wordt genomen.. Your loss.

Ik kan bevestigen dat de foto's niet alleen echt zijn, maar ook 100% representatief. Ze is jong en strak (een wonder aangezien ze me vertelde dat ze gek is op McDonalds, die op de huidige locatie letterlijk om de hoek zit).

Knap gezicht ook, wat mij betreft. Ze heeft wel een beugel, wat ik eigenlijk wel schattig vind. En een bril trouwens. Ik loop zelf met een opvallende dure bril, die ze wel even wilde passen haha. Maar kort gezegd, ze is is net zo super lekker als je op de foto's ziet.

Ze is verder gek op tongen, dat doet ze naar hartelust. Geen puntje van de tong maar elkaar echt lekker aflebberen. Gebeft worden vind ze ook heerlijk. In de pauzes lekker gemasseerd. Gewoon 2 heerlijke dates gehad met haar tot nu toe. Pijpen doet ze zonder condoom, en vraagt ze niks extra voor. Een hele gezellige meid, die ook van dansen houdt, zowel op de slaapkamer als in de club, ze liet wat foto's zien van toen ze naar Toffler ging haha. Overigens haar Engels is niet perfect, maar beter dan mijn Spaans. Maar met de translator app kom je er wel.

De enige kanttekeningen die ik heb, ze is nogal een chaoot. Ze is gek op slapen, en.. verslaapt zich wel eens. Eerste afspraak ging niet door omdat ze niet meer reageerde, ze bleek zich verslapen te hebben. Ze zat toen echt super centraal dus een 2de kans geven was geen moeite, en blij dat ik dat gedaan heb. Maar 2de date was ze ook wat later.. Dus hou daar rekening mee. Huidige locatie is minder fijn, maar apartement zelf is meer dan prima. Niet ver van het centrum in Noord.

Ze is er tot ergens eind Februari. Ze heeft volgens mij een lekkere vriendin, die ik helaas nét niet in levende lijve heb mogen zien, maar misschien dat ik nog een trio doe voordat ze weer vertrekt.

//Edit mod: klein zinnetje verwijderd, te specifiek over locatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb sara ook bezocht, In t kort heerlijke meid ! schone kamer, goede vibes en wat een strak lichaam @! ben zelf niet zo van de piercings door tepels, die heeft ze dus wel. overigens heerlijke kleine tietjes.
Ze is lief en careful, teglijkertijd een geil beest. als je vergeet haar even aandacht te geven dan duwt ze haar kutje wel op je gezicht ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan