Recensie Sara, Utrecht (vh Nijmegen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Seuz

Newbie
16
15/12/21
16
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4094020-sara
Totale kosten (in euro)
150
Eindelijk eens een Colombiaanse dame waar alles puur natuur is.
Ze heeft prachtige zachte borsten met kleine tepels, precies waar ik van hou.
Normale lekkere billen en verder een mooi postuur, net zoals op de foto.

Het bezoek was heerlijk, netjes ontvangen, vooraf en achteraf kunnen douchen en Sara was zelf ook lekker fris en schoon.

Half uur afgesproken voor €150,- en niet over extra's gehad voor pijpen zonder.
Toen we eenmaal bezig waren een heerlijke GFE ervaring mogen beleven. Ze zoent lekker mee, ook met de tong, bouwt rustig op, is erg erotisch in bewegen en handelen.

Ze begon vervolgens uit zichzelf heerlijk te pijpen, zonder condoom, waarbij ze afwisselde tussen deep throat en tong. Ze keek steeds heerlijk geil naar mij en vergat ook niet de ballen te likken. Ze is echt super.

Daarna condoom erom en is ze lekker op me gaan zitten en heeft me heerlijk klaar gereden.

Kortom, echt een aanrader als je op meiden valt die puur natuur zijn.

Klinkt als een goede deal als je gratis pzc krijjgt zonder erna te vragen en bijbetalen zodra je er wel naar vraagt. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.
200 Euro voor een uurtje inclusief is niet gek in deze tijd.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4094020-sara
Totale kosten (in euro)
200
"Eindelijk eens een Colombiaanse dame waar alles puur natuur is"

Nou, inderdaad!

Wat een plaatje is Sara. Ik benaderde haar in de auto. Ze zat in Bussum en ik was onderweg naar huis, dus dan zou ik er nagenoeg langs rijden.
Wat ga je doen? Kijken of Sara tijd heeft, of je tijd doden in colonne naar huis?

Sara kon vrij snel, zat op een goed te bereiken en keurige locatie en was erg enthousiast over de Whatsapp.

Ze heeft een prachtig lichaam met een geweldig zandloper figuurtje, mooie, zachte borsten en een goed stel (zachte) billen.
Wel wat oneffenheden qua huid op haar gezicht en op haar billen/dijen. Apart. De rest was gewoon nog lekker zacht en glad.

De foto's laten exact zien hoe zij eruit ziet, niets aan gelogen.
1, 2 en 3 laten zien hoe zij er nú uitziet.

Sara kwam net onder de douche vandaan, bood mij een schone handdoek aan en wees me naar de zeer nette badkamer.
Bij terugkomst kreeg ik wat te drinken, stelde ze voor welke muziek te draaien en het ijs was al snel gebroken.
Haar engels is goed genoeg om te kunnen converseren, ook al begrijpt ze niet alles maar dat was geen belemmering ;)

Ik zou blijven voor een uur en dat is meer dan gelukt. Wat een fantastische dame is zij. Ze zoent heerlijk met die zachte lippen, tongzoenen, kreuntjes, bijtjes en al snel naar beneden...Ze heeft me verwend met een pijppartij (zonder) van ik denk toch wel een minuut of 20, geweldig! Zacht, diep, hard, masserend, tong, zonder handen...all-in.

Die blik van haar alleen al is geilmakend, ze maakte het al spugend goed nat daar en haar vingers gingen toch wel wat meer naar beneden ook, evenals haar tong. Maar dan nét niet...poah!

Haar ook heerlijk gebeft, wat was zij schoon en glad zeg. En dan zei ze dat ze het "inside not so nice" vond, maar dat was ze al snel vergeten...Ze deed zelf haar lipjes opzij en duwde mijn gezicht in haar natte poes...ze werd steeds geiler en zei me dat ze het geweldig vond "I did not expect this and I keep this as an example!"... Nou, daar mag je het mee doen :p

Na wat te hebben dronken heerlijke sex gehad, ze wilde neuken en ik vond dat een zeer goed idee. Ook dat voelde heerlijk aan en ging er vrij stevig aan toe, van beide kanten.

Na dit feest beiden even bijkomen, ze liet zien dat haar lichaam nog na trilde.
Ook na het douchen "still shaking", zo liet ze nog eens zien...

"What a surprise, I did not expect that!" klonk het nogmaals.
Nou, ik ook niet! Ik vond het een supertijd, serieus.

Met verschillende dames een top tijd gehad, maar dit was er eentje die ik toch wel een tijdje niet zo intens heb beleefd.

Kom ik terug? JAzeker!

Terug
Bovenaan Onderaan