WHEM Sara, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb een keer gereageerd op haar ad en het was definitief NIET de dame van de foto's. Die komen bij een ' algemene' website vandaan (weet niet precies meer welke.
Dame is langs geweest en een redelijke tijd mee doorgebracht. Was wat onwennig in het begin. Vooral nadat ik haar met de foto's heb geconfronteerd.

De dame zag er echter goed uit. Girl next door, niet zo slank als de dame van de foto's. Maar het was gewoon lekker genoeg.

PZC aardig, TZ wat terughoudend.
Haar verwend en toen kwam ze een beetje los.

Na een korte pause is zij zelf weer begonnen aan een tweede ronde. En toen kwam ze behoorlijk los.
Een tweede keer in een uur lukt mij niet, maar het was wel beter dan de eerste ronde!

Verder kan ik mij er niet zo veel van herinneren, behalve dat ze door twee heren werd rondgereden, gingen wel ergens anders wachten, maar leken mij geen zuivere figuren...
 
@HuggyBear Hmm jammer, ik wilde net naar haar vragen, toen ik dit topic zag. Ik vraag me wel af: waarom ben je door gegaan met de date, als ze niet het meisje van de foto's was? Ik bedoel, ze kan er toch wel leuk uitzien, maar het blijft oplichterij, toch?

Ik vind het jammer dit te lezen. Zij zag er echt uit als mijn ideale type, mooie lach ook, net een girl next door, en voor de verandering eens geen lelijke tattoos. Ik zag het al helemaal zitten. Bedankt voor de waarschuwing!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan