WHEM Sara, Zaltbommel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand van jullie reeds ervaring met Sara? Vraagt 400€ voor 2/3 uurtjes.

Was al aan het zoeken of er een thread van haar was. Ze is niet Nederlands zoals ze doet vermoeden (tenminste, dat bedoel ik niet verkeerd), maar Marokkaans. Ze spreekt wel vloeiend Nederlands, naar eigen zeggen hier opgegroeid. Ik heb met haar wel een wijntje te veel op, maar my god, wat een lekkerding. Ze deed alles veilig (vond ik wel ff balen, zeker het pijpen), maar zoende heerlijk, seks was voor mijn idee echt echt en heb uiteindelijk twee uur + met haar doorgebracht voor 350! Aanrader! 😉
 
Was al aan het zoeken of er een thread van haar was. Ze is niet Nederlands zoals ze doet vermoeden (tenminste, dat bedoel ik niet verkeerd), maar Marokkaans. Ze spreekt wel vloeiend Nederlands, naar eigen zeggen hier opgegroeid. Ik heb met haar wel een wijntje te veel op, maar my god, wat een lekkerding. Ze deed alles veilig (vond ik wel ff balen, zeker het pijpen), maar zoende heerlijk, seks was voor mijn idee echt echt en heb uiteindelijk twee uur + met haar doorgebracht voor 350! Aanrader! 😉
Hang me trouwens niet aan mijn woorden op, want dit is al wel ruim twee maanden geleden en je weet nooit wat er in de tussentijd met die meiden gebeurt! 😅
 
Een aantal weken geleden contact via mail gezocht met Sara. Met haar afgesproken dat we zouden appen als ik concreet een dag en tijdstip kon benoemen om af te spreken. Afgelopen maandag na het verstrekken van mijn telefoonnummer een eerste appje gehad. Daarna terug geappt, 2x en vanaf toen radiostilte. Gisteren nog besloten om toch nog eens een mailtje te sturen, maar hierop nog geen reactie gehad. Jammer, misschien is ze geschrokken van mijn profielfoto 😂 maar zeg dat dan gewoon, denk ik dan. Nu lijkt ze van de aardbodem verdwenen, terwijl ik juist met haar contact had gezocht vanwege de hierboven beschreven, goede ervaringen. Toegegeven, ik heb nog niet zoveel ervaring met DVP´s, maar dit valt me toch ietwat tegen. Misschien pak ik het verkeerd aan of hoor ik toch nog wel iets....geen idee. Maar tot nu toe is dit de enige ervaring die ik kan delen met Sara.....
 
@Fantasy80 Ik ben al 3 weken met haar aan het appen en heb al een paar keer het gevoel gehad dat ik haar kwijt was. Maar toch reageerde ze op een gegeven moment weer. Het is nog niet tot een concrete afspraak gekomen (deels door mijn agenda, deels door haar agenda en andere perikelen), maar ik hoop dat het volgende week gaat gebeuren. Lang verhaal kort: blijf geduld houden!
 
@Fantasy80 Ik ben al 3 weken met haar aan het appen en heb al een paar keer het gevoel gehad dat ik haar kwijt was. Maar toch reageerde ze op een gegeven moment weer. Het is nog niet tot een concrete afspraak gekomen (deels door mijn agenda, deels door haar agenda en andere perikelen), maar ik hoop dat het volgende week gaat gebeuren. Lang verhaal kort: blijf geduld houden!

@MoskowDiskow Dank voor jouw bericht! Wat schetst mijn verbazing, vanmorgen ineens 6 berichtjes in de app met excuses. Daarop vandaag snel contact gelegd en nu eens echt concreet geworden. Status tot nu toe is dat ik een afspraak met haar heb gemaakt voor volgende week dinsdag. Natuurlijk laat ik jullie weten (misschien wel in een eerste recensie) hoe het was. Voor de beeldvorming ik heb nu 1,5 jaar "DVP-ervaring" met een tweetal dames, waarvan ik er één meerdere malen ontmoet heb.
 
en @Fantasy80 , hoe was je date?

Een verkeerde stand van de maan resulteerde erin dat de date niet door kon gaan... toch probeer ik nog contact te onderhouden, maar dit gaat een beetje moeizaam. Lange stiltes op de app. Het is dus onzeker of het deze week nog gaat lukken en daarna ga ik eerst met vakantie. Omdat ik geen zin had om mijn dayroom te annuleren, maar even iemand anders in de buurt benaderd. Zij heeft ook een eerste recensie van mijn hand te pakken. Ik vond haar zeker de moeite waard!

https://www.girlsreview.nl/threads/destiny-nijmegen-voorheen-tiel-zeist.26849/

En toch hoop ik Sara nog eens te ontmoeten...
 
Ik heb momenteel goed app contact met haar. Ze geeft kort maar prettig antwoord op mijn vragen en ik krijg meer en meer een goede indruk van haar. Ze is erg doortastend en wil duidelijkheid hebben over een dag/tijd. Op zich prima, ik ook namelijk!

Ik vind haar profielfoto op whatsapp er wel wat anders uitzien dan de foto's op sexjobs. Profielfoto is veel meer getinte huid, dus dat wil ik haar nog eens voorleggen.
 
Een tijdje geleden is het er toch van gekomen. Na een hele tijd op en neer appen, heb ik uiteindelijk een afspraak in een hotel kunnen maken met Sara. En ik kan u vertellen dat Sara zeer aangenaam gezelschap is, een sprankelende persoonlijkheid heeft en er volledig voor ging om het mij naar mijn zin te maken. Zoals hier ook werd genoemd, alles met cd, waar ik maar weinig van heb gemerkt. Het was meer dan de moeite waard en ze kon zelf ook erg van de date genieten, wat een groot pluspunt is wat mij betreft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan