Recensie Sarah, Aarschotstraat 82 (rechts) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joop.002

Wandelaar
58
12/07/24
84
15
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Ik wandel nu al enige maanden regelmatig in Brussel door de Aarschotstraat maar nog niets gerecenceerd. Terwijl ik inmiddels toch een aardig deel van de meisjes in de straat heb gepakt. Gaat me nu niet meer lukken om alles nog te recenceren maar misschien wel goed om een paar recente ervaringen te delen.

Even in zijn algemeen, deze hoerenstraat is verpauperd en vervallen. Om de zoveel meter staat er tuig te dealen, troep op straat, junks etc. Politie rijdt iedere 5 minuten langs en er zijn regelmatig gewelddadige arrestaties. Ben in de nacht regelmatig door junks en dealers aangesproken en aangetikt, maar ik moet in alle eerlijkheid zeggen dat ik me nooit echt onveilig heb gevoeld. Als je gewoon doorloopt en geen aandacht geeft is er niks aan de hand. Ga ook niet staan hangen ergens op de hoek van de straat want dan sta je misschien op de plek van een lokale dealer. Gebruik je verstand en er is niks aan de hand. Het is gewoon een ouderwetse Europese rosse buurt. Je moet de charme ervan kunnen waarderen.

Dat gezegd hebbende, deze straat staat vol met jonge lekkere meisjes achter de ramen. Vrijdag en in de weekenden kijk ik mijn ogen uit. Ik laat me graag vertellen dat het ook hier vroeger allemaal beter is geweest, maar vergeleken met Amsterdam bijvoorbeeld is het aanbod lekkere wijven hier nog altijd uitstekend.

En het is niet alleen het aanbod, het zijn ook de prijzen en dan met name wat de meisjes ervoor doen. Mijn ervaring is dat de meiden jin Brussel je nog een aardige neukbeurt geven voor je geld en in zn algemeen een betere ervaring geven dan in Nederland (vindt ik trouwens ook in Antwerpen het geval).

In ieder geval, in het hoekpand bij de tunnel uiterst rechts achter het raam zag ik een paar weken terug Sarah staan. Een Albaans/Turkse jonge meid. Slank lichaam, prachtig gezicht, lang donker haar. Echt een plaatje. Spreekt uitstekend Engels en vriendelijk. Afgesproken voor 30 minuutjes en 100 euro betaald. Eerder stond ze ergens in de straat (weet niet meer precies waar), en toen 15 min gebleven voor 50 euro. Dat was ook een prima ervaring.

Dit pand is ook echt een ouderwets bordeel, iets van 5 kleine peeshokjes naast elkaar met alleen een gordijntje ervoor. De wanden tussen de hokjes zijn niet eens doorgetrokken waardoor je echt alles uit de kamers ernaast hoort. In het kamertje kon ik gewoon horen hoe het blonde grietje naast ons keihard werd geneukt. Dit is trouwens in meer panden in deze straat zo.

Sarah zet wel een timer maar dat doen alle meiden in Brussel. Ik kan verder niet zeggen dat het afwerkseks was. Eenmaal op het bedje kwam ze naast mij zitten en begon aan mijn lul te trekken. Vervolgens begon ze me ineens te pijpen zonder een rubbertje om te doen. Tot mijn verbazing want dat was niet besproken en had ook niet extra betaald. Maar dat deed ze kennelijk alleen om me stijf te maken want na een minuutje ging er een condoom om. Ze pijpte me lekker door en dat was heerlijk. Ik mocht aangeven wanneer ik haar wilde neuken. Na een minuutje of 10 wilde ik der kut dus gevraagd om doggy. Ze ging netjes klaar zitten. Wel wat glijmiddel, maar geen handje ertussen ofzo. Ik mocht heerlijk in haar vagina rammen zonder gejammer, ondertussen masseerde ze regelmatig mijn ballen en vroeg of het lekker was. Nou, dat was het zeker en moest mij inhouden om niet klaar te komen.

Vervolgens gewisseld naar missio wat ook erg lekker was. Heerlijk om op zo'n jong meisje lekker in te kunnen stoten. Ondertussen hoorde ik naast me hoe twee andere meisjes in de hokjes naast mij inmiddels ook keihard werden genomen. Hun gekreun, het geluid van hun soppende kutjes en het gekreun van Sarah in mijn oor werden mij te veel en ik kwam brullend klaar in haar vagina (mc). Echt een heerlijke beurt. Kennelijk minder dan een half uurtje binnengeweest want had de timer nog niet gehoord toen ik vertrok.

Natuurlijk is het geen high class experience, blijft een raamhoertje maar voor raamprostitutie was dit gewoon een heerlijke beurt en echt wel 100 euro waard.

Terug
Bovenaan Onderaan