WHEM Sarah Amstelveen Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Haarlem1969

Stamgast
537
03/08/21
162
1
Iemand bekend met deze dame? Ik dacht haar nog niet eerder (in Amstelveen) te hebben gezien. Alhoewel de laatste foto en de andere wat professionelere foto's misschien wel wat bekend voor komen.

Bedankt.


 
Laatst bewerkt:
Ja lijkt idd. wat beperkt misschien maar dan wel weer de juiste mogelijkheden. Dit zou een lijstje kunnen zijn welke wellicht de potentie heeft tot ook wat meer bij een klik. Is misschien eerlijker dan de lange lijsten die dan "in rook" op blijken te gaan.
 
Was inmiddels bij haar geweest. Ze ziet er exact uit op de foto's. Alleen de date op zich zelf viel iets tegen. Had er meer van verwacht. Het is wel een leuke vrouw, maar de mogelijkheden waren een beetje beperkt. Vond het zeker geen GFE, waar ze mee adverteerd. En geloof me, heb echt goede GFE ervaringen gehad. Helaas niet met haar.
 
Was inmiddels bij haar geweest. Ze ziet er exact uit op de foto's. Alleen de date op zich zelf viel iets tegen. Had er meer van verwacht. Het is wel een leuke vrouw, maar de mogelijkheden waren een beetje beperkt. Vond het zeker geen GFE, waar ze mee adverteerd. En geloof me, heb echt goede GFE ervaringen gehad. Helaas niet met haar.
Bedankt. Foto's, zeker de eerdere foto's, zagen en goed uit. Mogelijkheden leken inderdaad al wel beperkt, maar GFE geeft altijd wel hoop omdat hier toch redelijke veel onder zou behoren te vallen……
 
Stond op mijn lijstje.....beetje vreemde prijsstelling voor een vluggertje ben je dus ook 150 euro kwijt. Ik zie het als een afwerkster, het liefst zien zulke types dat je je weer aankleed als je betaald hebt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan