WHEM Sarah Amsterdam, prive ontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is iemand nog bij haar geweest?

Zelf twijfel ik al een tijdje. Ik kan me van de reviews op het oude forum herinneren dat ze wel betrouwbaar was maar niet echt service gericht. Maar aan de andere kant; als je haar voor €80 in die heerlijke kont van haar mag neuken, dan is dat de prijs denk ik wel waard, ook zonder GFE...
 
Is iemand nog bij haar geweest?

Zelf twijfel ik al een tijdje. Ik kan me van de reviews op het oude forum herinneren dat ze wel betrouwbaar was maar niet echt service gericht. Maar aan de andere kant; als je haar voor €80 in die heerlijke kont van haar mag neuken, dan is dat de prijs denk ik wel waard, ook zonder GFE...
Ik denk dat je daarvoor extra moet betalen of heb je haar gevraagd hoeveel het kost?
 
2 jaar geleden ooit tijdens werk bezocht. Ze ontving in een hotel. Toen 70 voor half uurtje betaald. Was niet incl anal , iig toen ik er om vroeg zei ze nee. Misschien lag het aan mij of de prijs. Was niet veel bijzonders. Mager zesje
 
Zou liever ergens anders geld uitgeven.
Appte haar afgelopen week.
Chagrijnig vrouwtje kan niet normaal antwoord geven op normale vraag. Gaf aan dat stomme vragen haar geld en tijd kosten. "Mocht haar niet meer appen of contact via Insta of OnlyFans". 😐
Blijkbaar had ik haar vorig jaar ook geappt en gevraagd wat 1 uurtje incl anaal kostte...(wat ik me trouwens niet herinnerde).
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken..
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan