Recensie Sarah, Asse 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ook vorige week is langs geweest , de foto's kloppen pefect , knappe dame , in het begin veel te veel babbelen , uiteindelijk dan begonnen , kan wel zeer goed pijpen , 69 , en zo vlug mogelijk beginnen aan het intiem gedeelte , kwam bovenaan op me zitten , en heeft me snel klaar gereden , vlug even korte douche genomen , dacht een 2 ronde met haar e beginnen , maar blijkbaar geen zin meer , nog een half gebabbeld om het uur rond te maken , daarvoor kom ik niet naar hier , geen herhalings gevaar
 
Ok duidelijk nu dat ze zich niet aan de afspraken houdt! Dan is ze het niet waard dat ze aan mij geld verdiend. Op de foto leek het thans een onschuldig gezichtje, maar blijkt toch serieuze streken te hebben.
 
Er zijn dus klaarblijkelijk verschillende meningen, ik ben er ook geweest en ga hier dan ook mijn verhaal vertellen , ondanks ik het eigenlijk verspilde tijd vond en geld...
Afgesproken op een bepaald uur , vorige week... Ik smsste dat ik was toegekomen : 8 min voor het afgesproken uur, kreeg na 2 min dat ik eventjes moest wachten en op 2 min voor het uur bevestiging welk huis het was...
Binnengekomen ontving ze me in kamerjas en moest aan de voordeur mijn schoenen uitdoen, er waren nog herenschoenen aanwezig (de pooier of de vriend)...
Dan de beuken trap op en de kamer in...ze stelde voor als ik wou gepijpt worden zonder cd dat ik eerst douche moest nemen... kwam toen net uit de douche thuis... coit, douche..
Het rek hing in de badkamer vol met natte handdoeken, zou ze die hergebruiken voor volgende klanten, maai dan..
Coit eenmaal de kamer in ontkleedde ze zich haar en ik had toch het gevoel dat dit niet het superslanke meisje was van op de foto's , maar enige kgs en jaren erbij, nog steeds slank maar toch, ieders goesting nietwaar...
Nadat ze ze zich had uitgekleed, bewonderde ik haar kleine sappige borstjes, heel mooi, en wou haar haren strelen terwijl ik ze zou tongzoen (tipjes tongzoenen), toch niet zo denderend en kreeg dan een uitbrander dat ik niet aan haar haren mocht komen, oei, oei,..
Allee dan maar het bed op en ze begon meteen aan de bj, welke ik moet zeggen, ze kan inderdaad goed pijpen en terwijl ik haar befte ook hygiënisch zeer goed ... na een paar moeten kloeg ze van dat ze pijn had, te lang aan haar cutje en aan haar tietjes strelen deed teveel pijn, zei niks maar dacht, wat doe je hier dan..
Coit 20 minuten verstreken en de cd aan om na een paar minuten in dat (toch) lekkere poesje klaar te komen.

Daarna stelde ze een douche voor, samen weliswaar, dus dat viel mee, maar overal moest er op en top gewassen worden, want ze zei , after sex, we smell...

Allee terug op de kamer, begon ze terug al aan mijn stengel te trekken en zei haar eventjes te wachten, we zijn tenslotte geen melkmachines..
Stelde een massage voor en dus enkele minuutjes waren gepasseerd, doch op 32 minuten nadat ik was binnengekomen zei ze van ons te haasten als ik een tweede keer wou komen.., ik zei toen, we hebben nog een klein half uur, neen zei ze vanaf dat je smsste gaat het uur in, lolololol, wat een c wijf...

Allee terug aan het pijpen gegaan en versneld aftrekken toch nog een tweede keer klaargekomen.
Kleren aan en wegwijzen, aub meisje ga terug naar uw thuisland en ga daar de koeien melken..

Nog aan ode aan onze vriend ; vingeren laat ze nooit toe en wou ze überhaupt niet , zelfs niet voor meer geld, klaarkomen in de mond moet je wel 30 eu meerbetalen en bij jou was het allemaal inbegrepen...

Ik denk eerder dat je deze meid wilt mooi maken (vriend of pooier)of je bent er niet geweest, want het grootste gedeelte waren leugens die je vertelde, ofwel moet ze zo stoned zijn geweest dat je zelfs in haar kont mocht neuken of je gelooft je eigens leugens.

Sorry maar ik kon het niet laten mijn verhaal toch te vertellen
 
Ik ben geen pooier en ik zeg hier altijd hoe ik het heb meegemaakt. Waarom zou ik een dame hier ophemelen ? Ik geef enkel maar recensies bij ofwel eerder goede ofwel eerder slechte ervaringen. Ik heb er al heeeeeeel veel slechtere meegemaakt. Zeker voor de 'slechts' 130 euro krijg je hier veel vind ik. Het is tegenwoordig al zoeken om echte advertenties tegen te komen. Dikwijls gepikte foto's van modellen. Dikwijls staat er dat ze pijpen zonder en eens je daar bent is het niet zo. Of is de ontvangst in een vies vuil kot. En dan meestal duurder dan bij deze. Waar vind je trouwens nog meisjes aan 130 ? Niet veel. En dan zeker niet zo een knappe. Waarschijnlijk treffen jullie elke keer topdames die alles doen wat jullie willen voor 130 euro. Ik ben blijkbaar toch slecht in zoeken dan want ik kom dat quasi nooit tegen.
 
Wou binnenkort een afspraakje met haar maken, maar ze vertrekt eind deze maand uit België. Geen idee of en wanneer ze terugkomt.
Jammer, had wel eens willen proeven van haar slanke lichaam en willen ondervinden wie van de bovenstaande wandelaars nu gelijk had.
 
Het is de eerste keer dat ik het doe, maar omdat de service hier zo gebrekkig was stelde ik vriendelijk voor een deel van het bedrag terug te betalen. Dat bleek vergeefse moeite. Omdat ik niet meteen aanstalten maakte om op te stappen, liep ze al gauw de trap af om een norse kerel erbij te halen. Ik had weinig zin in al dat gedoe, en heb me dan maar uit de voeten gemaakt. En maar best ook denk ik, want in de inkomhal kreeg ik nog wat dreigementen naar m'n hoofd geslingerd. ("Je bent hier in een privéwoning, dus als ik dadelijk mijn revolver bovenhaal heb je niets te zeggen.")
Zou Warme bakker die Norse kerel zijn....
 
wel vreemd, deze nieuwe dame heeft dezelfde gsmnr als Sarah en ze ontvangt op hetzelfde adres, ze doet dezelfde kunsten, ach wat een lol
 
wel vreemd, deze nieuwe dame heeft dezelfde gsmnr als Sarah en ze ontvangt op hetzelfde adres, ze doet dezelfde kunsten, ach wat een lol
Josken, wat begrijp je niet? Is een georganiseerde bende die meisjes aanbrengt/uitbuit. Zielig!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan