Recensie Sarah, Dynamite Privé, Nieuwegein 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Capone81

Wandelaar
Forumpionier
31
05/07/21
15
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/7422569-sarah#overview
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mijn eerste recensie sinds het uit de lucht gaan van het vorige forum, ik heb er ff toe moeten zetten. Tijdje terug bij Sarah geweest en dat leverde een dubbel gevoel op qua ervaring.

Qua fysiek komen foto's en werkelijkheid redelijk overeen, ze is net iets voller dan op de foto's maar op een prima manier, ik hou niet van (te) slanke dames. Mooie volle borsten, ik twijfel tussen de C en de D. Ze is een vrolijke en spontane dame, het was dan ook oprecht gezellig. Ze is alleen wel behoorlijk dominant en dat is voor mij lastig, ik heb liever zelf de leiding. Wat dat betreft passen Thaise dames beter bij mij. Maar goed, het had geen tot weinig invloed op de sfeer die dikke prima was.

Maar goed daar kom ik (niet alleen) voor, ik ben ook op zoek naar een goede fysieke date. Die viel toch erg tegen. We begonnen met een massage waarbij ze niet in de buurt van mijn billen wilde komen, terwijl ik van te voren echt goed met zeep onder de douche heb gestaan. Dan mis ik toch enorm de ervaring van die lekkere borsten over mijn billen. Ze liet het niet echt toe om haar borsten en poes met mijn handen te verkennen en bij het intieme deel ging er zo'n enorme klodder glijmiddel tegenaan dat ik niet echt wat voelde. Voor mij daarom geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/7422569-sarah
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Enige tijd terug een blind date met Sarah gemaakt. Helaas helemaal misgegokt want dit was een volledige mislukking! Ondanks dat mijn handen bij de ingang gedesinfecteerd waren mocht ik deze op de kamer als binnenkomer niet op haar billen plaatsen, "eerst handen wassen"! Dit bleek een voorbode voor het totale bezoek.

Deze bitchy dame maakte doorlopend vervelende, neerbuigende en overdreven bijdehante opmerkingen. Heeft totaal geen plezier in haar werk dat ze zielloos en met de Franse slag doet. Draait slechts haar eigen zeer beperkte programmaatje af waarin de klant en zijn wensen/voorkeuren totaal niet voorkomen. Prototype kwaliteitsloos kreng dat alles doet wat een man tijdens zo'n bezoekje NIET wil.
Op bed alle fysieke contact zoveel mogelijk vermijden, dus begon ze zittend aan het voeteneind met het aanbrengen van het condoom om de nog slappe 'junior'. Vervolgens een inspiratieloos veel te slap partijtje monotoon pijpen dat geen effect sorteerde. Op mijn verzoek kwam ze even bij me liggen maar na 1 minuut met enig huidcontact vond ze het alweer genoeg geweest. Zoenen laat staan tongzoenen was uit den boze. Zelf mijn jodokus dan maar even stevig gemaakt. Met cowgirl bleef ze op haar hurken met bovendien haar hand ertussen, dus wederom geen fysiek contact. Hierdoor werd jodokus weer wat slapper. Uiteindelijk trok ze me af en omdat deze kenau ook hier helemaal niet kundig in bleek te zijn nam ik het zelf maar over tot de finish.
Een obligaat praatje besloot het samenzijn met deze narrige TMM.

Kortom, deze dame zonder plezier is volkomen ongeschikt voor dit beroep.
Zonde van het geld dus deze in alle opzichten waardeloze, zeer vervelende en af te raden Sarah!

PS: Sarah 'werkt' zowel bij Dynamite in Nieuwegein (waar ik haar bezocht) als bij Lipstick in Rotterdam (waarvan als enige een profiel met foto's van haar is)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan